Konkursik i zapowiedź jutra :)

Cześć :)
Wpadam na ostatnią chwilę przed snem, dzieci śpią, mąż w pracy na nocce, a ja właśnie zobaczyłam fajny konkursik i Wam o nim napiszę.

Konkursik jest na blogu Kolczyki Izoldy 
Do wygrania wspaniałe nagrody akurat na lato :)


konkursik trwa do 5 czerwca więc bierzcie udział :)


Przy okazji kilka słów o jutrzejszym poście zakupowym. Postanowiłam "pobawić się" w konsultantkę Avonu i dziś rano złożyłam pierwsze zamówienie na które jest 40% rabatu,miałam kilka dni na zebranie zamówień i udało się te ponad 200 zł uzyskać aby skorzystać z rabatu :) Tak więc jutro o nowościach jakie sobie sprawiłam :)

Pozdrawiam i miłej nocki życzę :*

Komentarze

  1. Witam. Życzę powodzenia w Avonie. Ogólnie nie używam tych kosmetyków ale czasem dostaję w prezencie i niektóre nie są złe . Chętnie poczytam jak będziesz recenzować to może bardziej się skuszę na nie:-)Pozdrawiam cieplutko w ten chłodny poranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Ja kiedyś często brałam coś od bratowej męża,zazwyczaj żele,lakiery, można powiedzieć takie sprawdzone produkty przez znajomych
      Bardzo uwielbiałam peeling do ciała SSS taki różowy,ale go nie ma,nie wiem czy wycofali czy co,ale z chęcią bym go kupiła znowu.

      Usuń
    2. Pamiętam ,że kiedyś dostałam w prezencie wodę toaletową o zapachu róży, przepiękny zapach,bardzo żałuję bo wycofali ze sprzedaży i już więcej się nie pojawiło, ale to było dobrych parę lat temu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*