KONKURS!

Kochani wybaczcie moją nieobecność na blogu,ale nie miałam dostępu do internetu.

Jeszcze dziś, najpóźniej jutro pojawi się nowy post na blogu i obiecam już nie znikać :)

W zamian rekompensaty mam dla was konkurs!
Taki nietypowy.

Chcę pomóc znajomej w wygraniu konkursu, w którym nagrodą jest wyprawka dla dziecka do szkoły o wartości 250 zł, jeśli wygra cały konkurs (a niewiele jej brakuje) to będzie wyprawka jeszcze dla całej klasy o wartości 450 zł!

Myślę,że pomożecie????

Konkurs ogłosiłam na swoim FANPAGE 
ale nie wszyscy posiadają Facebook,więc ogłaszam również tutaj na blogu.

Kochani mam małą prośbę!

Oto plecak na który należy oddać głos!!!

Weronika 9 lat, ponad 800 głosów



 wpisz swój e-mail wchodząc w linka,a następnie w mailu potwierdź 


oddanie głosu

w celu potwierdzenia głosowania podaj w komentarzu liczbę

 oddanych głosów


konkurs trwa do 31 sierpnia!!!


koleżance brakuje około 20 głosów do zdobycia pierwszego 

miejsca


I taka prośba do was aby pomóc jej wygrać 

Jeśli okaże się,że wygra rozlosuję nagrodę w postaci paczki 

kosmetyków od Avon! A szansa na jej wygraną jest ogromna!!!

Będziemy wdzięczne również za dalsze udostępnianie informacji o głosowaniu!

POMOŻECIE?

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*