Ados Summer Time 02

Witam
No to mamy 1 września, od jutra zaczyna się rok szkolny i moja starsza córa 6-latka idzie do zerówki, nareszcie parę godzin w domu spokoju,bo młodsza jakoś sama jest grzeczniejsza ;)
Przepraszam,że kilka dni nic na blogu nie było, ale na nic ochoty nie mam, życie coś się komplikuje, ale może i dobrze, pora w końcu coś zmienić...

Dzisiaj kolejny lakier z mojej kolekcji :) tym razem mała perełka 
Kiedyś miałam szał tylko i wyłącznie na ten kolor,obojętnie z jakiej firmy,ale musiał być perłowy :P

Otóż ten mały skarbek to Ados Cosmetics z serii Summer Time 2012 numer 02



Lakier mini Summer Time 2012

Lato na paznokciach...
25 nowych kolorów, które ucieszą Twój wzrok.
Znajdziesz wśród nich zarówno kolory intensywnie żywe, jak i delikatne pastele.

Mała buteleczka o pojemności 5 ml daje nam gwarancję,że na pewno zużyjemy lakier do końca :)

1 warstwa



2 warstwy


Tak moja córka męczyła opakowanie, że w końcu pościerały się napisy :P

Dla mnie 2 warstwy wystarczą w zupełności, choć pewnie do pełnego krycia potrzeba 3 warstw. 
1 warstwa schnie błyskawicznie, 2 już trochę wolniej.

Konsystencja jest bardzo dobra, szybko się nakłada lakier i wygodnie, pędzelek jest długi, nakrętka też.

Kolor jest super taki idealny na ciepłe dni, choć jak dla mnie na każdą porę roku ;) do tego jest bogata gama kolorystyczna co mnie bardzo cieszy i jest w czym wybierać.


Trwałość jest hmm taka sobie, 2 dni i zaczął się ścierać na końcówkach, taki kolorek mogłabym i z tydzień nosić,ale cóż nie tym razem.

Dostępność niestety jest minusem, bo raczej można je znaleźć w drogeriach niesieciowych :/ U mnie było tylko kilka kolorów z całej palety, ale ten który uwielbiam był,więc jestem zadowolona :)

Cena to około 3-4 zł za 5 ml



Jak Wam się podoba? Jakie kolorki lubicie najbardziej?

Komentarze

  1. Nie lubię perłowego wykończenia,wolę kremy :)
    Jednak kiedyś bardzo je lubiłam,ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś też używałam tylko perłowych,teraz lubię urozmaicenie ale i wrócić do takich kolorków

      Usuń
  2. Jak ten czas biegnie z tymi dziećmi :)
    Lakier super, ale lubię coś matowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten efekt na paznokciach :)
    @ Ciesze się,że odpowiedziałaś na pytania,ta sytuacja z dzieciństwa zabawna,mnie też bardzo podobają się proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sytuacja tak,była jeszcze 1 ale już nie opisywałam :P

      Usuń
  4. Perłowy nie jest dla mnie, źle się w nim czuję ;) Ale z tej serii bym coś dla siebie wybrała, bo kilka kolorków wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się kolorków sporo to każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Szkoda, że do pełnego krycia trzeba aż 3 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety,ale mi się wystarczająco podobają 2 warstwy :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor :D

    Ciekawa recenzja. nie znam jeszcze tego produktu ale chętnie go wypróbuję :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 warstwa i efekt byłby super ;)
    chociaż po dwóch też jest ładnie ;)
    podoba mi się tutaj, więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*