Wczorajsze zakupki :)

Witajcie wieczorkiem :)

W końcu mam czas na kompa więc szybko piszę co wczoraj sobie kupiłam :) Pomijam fakt, że zakupy zajęły dobre 5 godzin! A prawie nic nie kupiłam...

W Rossmanie mimo promocji -40% na kolorówkę nie mogłam się na nic konkretnego zdecydować, więc kupiłam tylko

Lusterko

2 pilniczki 3 w 1

2 farby do włosów Garnier - Płomienna Czysta Czerwień
która już gości na moich włosach :D


W Biedronce szukałam kul do kąpieli,niestety nie było i w takim wypadku zaopatrzyłam się w 
Sól do kąpieli bebeauty - trawa cytrynowa i bambus

A w markeciku odzieżowym rękawiczki dla Milenki i dla mnie bielizna i skarpetki :P




Byłyście wczoraj w Rossmanie? Upolowałyście coś ciekawego?

Komentarze

  1. Mialam tę sól, ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko sól o zapachu lotosu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne figi- lubie takie:) ja kupiłam podkłąd astor, cienie lovely ,pyder sypki i tusz z Miss Sporty..będzie o tym na Blogu niebawem:P

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupy udane widzę..:)) ja do Rossmana dopiero się wybiore mam nadzieję, że jeszcze coś zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się i ja wybrać na zakupy.... bo twoje fajne, mimo ze nie duże ale zawsze cieszą:) i humor poprawiają:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*