wtorek, 14 stycznia 2014

Prezenty dla Babci i Dziadka - propozycje

Kochani
Niedługo 2 ważne święta Dzień Babci i Dzień Dziadka, obchodzone 21 i 22 stycznia, więc został tylko tydzień!

W przedszkolu u Hani również będzie świętowanie dnia 23 stycznia obu tych dni :)

Macie już prezenty dla waszych babć i dziadków? 
Jak nie to zapraszam, może czymś się zainspirujecie. 
Moi mają koło 80-tek i jeszcze nie zdecydowałam co mogłabym im dać od siebie.



1. Kubek - jak przeleciałam internet tak teraz sporo opcji dla kubków - zdjęcia, teksty, obrazki - ceny też różnie zwykle od 10 zł w górę





2. Poduszki Jaśki - nie tam zwykły jasiek, ale właśnie coś dla babci i dziadka, z napisem czy dedykacją - można nawet samemu uszyć powłoczkę, na pewno seniorzy będą zadowoleni




3. Ręczniki - mogą być z datą urodzin bądź datą ich święta



4. Coś do alkoholu - nie żebym nawiała do picia i upijania :P moi, szczególnie babcia lubi sobie kieliszeczek łyknąć dla poprawienia krążenia :P



5. Słodycze - tylko nie typowe bombonierki a z dedykacją,
chocolissimo.pl ma takie w ofercie na różne okazje 


6. statuetki w technologii 3D - stają się coraz popularniejsze, pięknie wyglądają takie grawery, możemy wygrawerować cokolwiek chcemy


7. Drzewo rodzinne / antyrama - moi dziadkowie mają już taką ramę ze swoimi dziećmi, wnukami i prawnukami, najlepszy prezent jaki mogli dostać! pomysłów na wykonanie wiele, może to być tylko drzewko jednej rodzinki



8. Laurki od wnuczków/prawnuczków - nie ma to jak zobaczyć uśmiech dziadków jak dostanie takie "bazgrołki" od najmłodszego dziecka czy piękna kartka od szkolniaka



Wiem, że moje dzieci coś narysują dla babci i dziadka jak i pradziadka i prababci :)

Zawsze należy się sugerować preferencjami obdarowywanej osoby, aby nic nie leżało i się kurzyło :)

Macie już wybrane prezenty dla swoich seniorów?

20 komentarzy:

  1. Niestety, ja już dziadków nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post u ciekawe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. my mamy jeden dla dziadków Nastki :) ale nie zdradzę póki co

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły bardzo fajne aczkolwiek z realizacją w tym roku gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm, ale fajny i ciekawy post:) super pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Laurka obowiązkowa. Ja myślałam kubkach ze zdjęciem, ale to drzewo genealogiczne to świetny pomysł. Tyle, że czasu już trochę mało, może za rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mamy - zawozimy Calineczkę na dwa tygodnie wakacji do babci akurat w jej święto - to idealny prezent. :D

    A do mojej babci i dziadka myślę nad jakimś fotograficznym prezentem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozwalił mnie alkohol a pod nim fotka z preparatem na wzmocnienie serca:) wariatka :**

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pomysły :) ja niestety babci żadnej już nie mam, a z dziadkami to taki średni kontakt, z jednym żadnego, a z drugim praktycznie tylko na święta Bożego Narodzenia się widzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swojemu kupiłam bombonierkę, bo wiem że zaraz zje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a przy okazji zapraszam na rozdanie do siebie http://swiatanastazji.blogspot.com/2014/01/niespodziankowe-rozdanie-czas-start.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze kupuję jakieś lekarstwa z recepty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zawsze podobały się te czekoladowe telegramy. Słodki sposób na przekazanie tego co chcemy życzyć. Sama chciałabym coś takiego kiedyś dostać :) Ja w tym roku dziadkowi podarowałam myszkę bezprzewodową bo obsługa laptopa bez myszki była dla niego dosyć ciężka. Swoja drogą podziwiam go że w wieku 70 lat był wstanie się nauczyć obsługi komputera. I dobrze że są kursy obsługi komputera mój dziadek korzystał z kursu online z tej strony http://klubseniora.pl/kursy-internetowe . Podziwiam go za to. Po za tym dobrym prezentem jest też te drzewo genealogiczne tak jak autorka bloga napisała, albo po prostu kolaż ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecamy prezent niespodziankę! Można zamówić w naszym serwisie słodki upominek, piękną kartkę ze spersonalizowanymi życzeniami, zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze aby zakupić coś praktycznego, ale i miłego. Rzeczy zbędne tylko zbierają kurz na półce.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.