Firmoo glasses

Cześć
Jak już zorientowaliście się po tytule, mam okularki Firmoo :) Trochę czasu na nie chorowałam i próbowałam latem wygrać przeciwsłoneczne, udało się na koniec wakacji, ale musiałabym opłacić wysyłkę, dla mnie już wtedy bez sensu bo koniec lata... Ale jakiś czas temu Tina z Firmoo napisała do mnie maila z ofertą współpracy i zgodziłam się bez wahania! Już wiedziałam, że chcę okulary takie jakie noszę na co dzień, czyli na moją wadę wzroku, teraz mogę nosić okularki na zmianę :) choć przyznaję, że częściej noszę te z Firmoo :P


Jak już wiecie, firma sprzedaje różne okulary przez internet, dla wad wzroku, przeciwsłoneczne itp. Fajną opcją dla mnie jest możliwość wgrania swojego zdjęcia i dopasowania okularów do twarzy, przynajmniej wiadomo czy będą nam pasować. 

Firmoo ma fajny program dla nowych klientów, zamawiając swoją pierwszą parę z tego linku Free Glasses płacisz tylko samą wysyłkę czyli 18,75$ więc to nie dużo, porównując cenę nowych okularów ze szkłami kupując u optyka, przynajmniej ja tak porównywałam z okularami, jak kupowałam swoje latem. Obecnie trwa u nich Spring Festival, więc opcja z darmowymi okularami będzie dostępna od 8 lutego :)

Miałam do wyboru okulary z tej listy Free trial list, model który wybrałam to http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2426.html



Okulary zamówiłam 19 stycznia, dotarły do mnie 29 stycznia i to jeszcze nie do mnie a do bratowej męża (nazywamy się tak samo :D), kurier dzwonił do niej, bo na opakowaniu zabrakło jednej cyferki... pewnie w bazie znalazł jej numer i z nią się kontaktował...
Otworzyłam i od razu uderzył mnie "zapach" chusteczki, niezbyt przyjemny... ale co tam mam w razie czego drugą swoją :P


Dobry dodatek jest taki, że mają śrubokręcik, w domu zawsze miałam kłopot aby dokręcić śrubkę do okularów, teraz problem rozwiązany :)


Okulary mają plastikowe oprawki, solidnie wykonane, szkła takie jak w moich pierwszych okularach jakie posiadam, na początku przez 2 dni mnie uciskały za uszami, ale to u mnie standard z każdymi jakie miałam, teraz już jest ok. Raz mi nawet spadły i szczęście, że się nie potłukły!
Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tych okularów i może na wakacje pokuszę o przeciwsłoneczne :)




Można również samemu napisać do Frimoo w celu propozycji współpracy, szczegóły tu Firmoo Business Cooperation


Kto ma okularki z Firmoo? Pasują?

Komentarze

  1. Pasują Ci :) też mam swoje okularki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam ich, nie lubię okularów :D
    od 6 lat noszę soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!!!! bardzo łądny wzór wybrałaś!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te okularki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor mają :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne okularki i fajna strona. Mój ślubny się czaił, ale jakoś nie wiem czemu dał sobie spokój. Muszę mu przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie noszę okularków to i na firmach się nie znam :) ale Tobie bardzo pasują ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie noszę okularów,ale słoneczne to czemu nie!Śliczne sobie wybrałaś,i pieknie Ci w nich! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A już myślałam, że wszystkie maila w Firmoo wysyła Antonio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne! :)
    Po wstępie myślałam,że wybierzesz przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają, super Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pasują Ci te oprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pasuja ci baaarzo!a niewielu osobom okulary pasuja na codzień.teraz trzeba tylko bardziej podkreslac oko.moze kreska eyelinerem na oku albo miedziany/zloty kolorek na powiece.co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co mam czarną kredkę kupioną :P cieni też nieco mam
      akurat jak w domu jestem to się nie maluję, ale trzeba nabrać wprawy w makijażu :) dzięki za sugestie

      Usuń
  16. Oj ja już okulary noszę od jakichś 27 lat - praktycznie od urodzenia - i tak myślę że jedyna współpraca która by mnie interesowała to właśnie na te okulary - może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okularki mają bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I don't feel like paying $200 at the local store for prescription glasses, I only wear every now and then!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*