Styczniowe denko

Hej
Przychodzę z zapowiedzianym na dzisiaj denkiem :)
Nie jest tego dużo, ale zawsze coś.
W lutym pewnie więcej będzie, bo już parę kosmetyków na wykończeniu mam :P




WŁOSY:
1. Szampon i odżywka do włosów farbowanych Avon - zestaw mnie nie zachwycił, nie zauważyłam poprawy ani ochrony koloru... Nie kupię
2. Szampon do włosów normalnych i zniszczonych - mąż sobie go zachwalał! na moje włosy działał jedynie plącząc je :/ jeśli kupię to mężowi :)
3. Kuracja z olejkiem arganowym - pisałam o nim tu KLIK, składem nie powala, ale fajnie podziałał na moje włosy, może kupię
4. Maska odżywcza Żółtko i Drożdże - pisałam o niej tu KLIK, spodziewałam się lepszych efektów, porażka na całej linii! Nie kupę



CIAŁO:
1. Płyn do kąpieli Wanilia i Figa - mój ulubieniec ze wszystkich płynów z Avon! Mam już kolejną butelkę w kolejce :) kupię ponownie
2. Sól do kąpieli BeBeauty Regenerująca - pisałam o niej tu KLIK, fajny dodatek do kąpieli, będę w Biedronce to kupię ponownie



TWARZ:
1. Krem do twarzy Garnier Hydra Adapt krem-balsam - pisałam o nim tu KLIK na te mrozy świetnie się nadawał, nawilżał odpowiednio, skóra była gładziutka, kupię ponownie



Jak widać mało tego i większość z Avon :P jednak następne denko będzie nieco zróżnicowane :)
Dużo udało Wam się zużyć w styczniu kosmetyków?

Komentarze

  1. ten zielony szampon miałam,szału nie było - ale za tą cenę i tak było spoko ;) Sól z Biedronki uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje fajnego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię płyny do kąpieli z Avonu, bo ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sam avon ;D jeju...waniliowy płyn.. musze go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jestem konsultantką :) ale obiecuję się poprawić i kupować też inne kosmetyki :)

      Usuń
  5. jak dla mnie to strasznie dużo tego :)) ja chyba nigdy nie zrobię pożanego denka... jednoledwo zaczne i od razu kolejne idzie w ruch, kończę miesiącami wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to jak coś stosuję to do końca zanim zacznę nowy kosmetyk

      Usuń
  6. Muszę tą biedronkową sól bebeauty spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama chemia w tych avon'owskich kosmetykach do wlosow;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że chociaż u ciebie sprawdził sie ten krem z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię tę sól z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile produktów do włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę się uzbierało ;) nie miałam akurat nic z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję fajnego denka:) ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie podobne ilości jeśli chodzi o zużycia :).

    OdpowiedzUsuń
  14. sól biedronkową bardzo lubię a płyn do kąpieli o tym zapachu muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za kosmetykami avon, bo już tyle razy mnie zawiedli, że więcej nie chce mi się u nich kasy zostawiać. Chociaż przyznam, że perfumy mają bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wooowwww.....super denko....:) dużo tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  17. Płyny do kąpieli z Avonu lubię i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam avonowskie płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie lubię szamponów z AVON szczególnie iż mam wrażenie że w ostatnim czasie bardzo się popsuły - a tą kurację z żółtkiem sama sobie zakupiłam i myślę że jednak wypróbuję i się przekonam jak na mnie podziała :) A tym płynem do kąpieli nie tylko Ty kusisz więc chyba zmięknę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe,że u ciebie może się sprawdzić ta maska
      mi,a raczej moim włosom póki co spodobała się z orzechami makadamia i awokado
      płyn ten jest świetny i polecam,póki co najlepszy!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*