Styczniowe wygrane

Witajcie
Kolejny taki pościk na luzie, podsumowanie stycznia z moim szczęściem :P Muszę przyznać, że takiego "drogiego" miesiąca to jeszcze nie miałam haha, jak jesteście ciekawi to zapraszam do oglądania, bo dzięki moim wygranym, kilka moich koleżanek pokusiło się również o udziały w konkursach, konkurencja rośnie, ale to fajnie, bo to tylko zabawa :)

1. Peeling solny do ciała + olejek ylang ylang ze sklepu Ukraina Shop wygrane u ROKSI 
przeglądając ofertę sklepu, zauważyłam parę kosmetyków, które bym z chęcią kupiła :)



2. Kosmetyki + książka "sztuka urody" od JOKO Cosmetics wygrane na blogu Justyny Makijażowo



3. Zestaw kosmetyków Green Pharmacy od Elfa Pharm Polska wygrane na blogu Blanki Mój zakupoholizm






5. Sukienka szyta na miarę + buty
Do wyboru była dowolna sukienka do 500 zł + buty do 100 zł
miałam nie lada problem zgłaszając się, ale miałam przed oczami wizję 2 wesel jakie mnie czekają, więc pod tym kątem wybierałam sukienkę, miałam pewne obawy czy sukienka będzie pasować, w końcu to co innego niż przymierzać podczas szycia, ale sukienka pasuje idealnie!!! buty też
pokażę na sobie, robione foto na szybko, bez makijażu, ale chyba się nie wystraszycie? mi się podoba jak na mnie leży :)




6. Niespodzianka od DUO Hurtownia Kosmetyczna



7. Koronkowa sukienka Asos od Prima Fashion
jest po prostu świetna! zdjęcie robiła Hania :P



Na tych modelkach sukienki jakoś lepiej wyglądają :P

Jak u Was? 



Komentarze

  1. ten zestaw Green Pharmacy i sukienki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 1 sukienka jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. extra wygrane
    sukienki super leżą, jeszcze tylko fajny makijaż i hmm np loki i będzie fantastycznie na wesele :)
    mąż będzie dumny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Ale mialas bogate wygrane. Tylko pogratulowac. :) ja tylko raz cos wygralam w blogowy wygrywajkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! Ta zielona kiecka jest świetna. Kupię sobie taką tylko w czerni, jak zrzucę jeszcze kilka kilo :P
    Gratuluję miesiąca "na bogato" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. serdeczne gratulacje :) zielona sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;)
    Śliczne sukienki i świetnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, gratuluję ;)
    sukienki super ;) wesela na pewno będą udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale żeś nazbierała wygranych - świetne kosmetyki i sukienki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś w styczniu szczęście do wygranych :) Zestaw z Green Pharmacy z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty to robisz, że tyle konkursów wygrywasz? Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. wooowwww MEGA świetne wygrane!!!!!!! GRATULUJE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku! Ale Ci się poszczęściło! Gratuluję z całego serca :) A w sukienkach wygladasz super, masz idelaną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, miałaś szczęście. Super nagrody

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Aniu, świetne nagrody, butki bardzo mi się podobają i sukienka z koronką :)
    Niech ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych, a sukienki, buty i bransoletka są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jestem pod wrażeniem ☺ , gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  18. troche tego przygarnelas :D
    buty super !

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ale cuda :) szczęściara :) ja ostatnio nic.. :P a w tej ostatniej sukience wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ile tego! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*