Trendy wiosna-lato 2014

Witajcie :)
Miał być inny post, ale że Miluś schowała mi aparat i nie mogę go znaleźć, to napiszę o trendach na tegoroczną wiosnę, która już tuż tuż :) Mam nadzieję, że się spodoba.

Fryzury:
Patrząc po wybiegach zauważalne jest, że królować będą warkocze w różnej formie - dobierane, koszyki, podwójne, asymetryczne czy klasyczne






Usta
Tutaj dominuje pomarańcz i róż




Makijaż
Dominują pastele i błyszczące kolory, delikatny róż i biel idealnie łączą się z różnymi odcieniami błękitu i metalicznym połyskiem. Do klasycznej czarnej kreski u góry, dołączamy również dolną





Manicure
Pełna dowolność! pastele, nude, maty, mocne akcenty, energetyczne kolorki, co tylko dusza zapragnie :)




Odzież
Pastele, spódnice do połowy łydek, krótkie topy, haftowane koszule, motyw kwiatów, jeansowe ogrodniczki - to tylko nieliczne trendy na wiosnę-lato




Buty
Królować będą pastele, biel i sportowe sneakersy, obuwie sportowe, szpilki i słodkie balerinki, oxfordki i jazzówki :)





Torebki i dodatki



wszystkie fotografie zaciągnięte ze stron internetowych

Co Wy myślicie o takich trendach na nadchodzące wiosnę i lato? Co jeszcze będzie modne?

Komentarze

  1. gdyby miała zacną urodę, pewnie bym wszystko zastosowała;D lubię warkocze, ale w domowej wersji, w której nikt mnie nie widzi;P

    OdpowiedzUsuń
  2. No te trendy to co roku są prawie takie same
    a pastele kocham więc coś dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam z moda w parze nie idą :P noszę co lubię i w czym mi wygodnie a ulubionymi butami są me adidaski z dekatlonu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie ogrodniczki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlający makijaż z 5 zdjęcia jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! pastele uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bym chciała dobierańca umieć sama sobie zafundować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza fryzura jest świetna,zawsze chciałam taką zrobić,ale nie umiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. warkoczyki bardzo ładnie wyglądają :) szkoda, że sama sobie nie umiem tak zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. warkocze lubię, ale takie luźne...a taką torebkę to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie to zapowiada się bardzo dobrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie warkocze :) ja mam nadzieje, że będzie dużo kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ilość bransoletek mnie przeraża, ale warkocze lubię

    OdpowiedzUsuń
  14. Warkocze są super! A pomarańczową szminkę mam już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. warkocze lubię bardzo wiec na pewno zagoszczą na mojej głowie, w sumie moda i paznokcie też mi się podobają w nadchodzącym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam pomaracz na ustach i na oczach,pastelowe róże tylko na policzkach i ustach.podoba mi sie wszystko co ma koronkę :) w wielu trendach sie odnajde

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze uwielbiałam warkocze :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie posty, mnóstwo inspirujących zdjeć :) masz bardzo fajnego bloga.

    obserwuję i zapraszam również do mnie
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorki ust bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są te warkocze. W zeszłym tygodniu moja córcia skróciła włosy i tęskno mi teraz za tymi "plecionkami". Musimy trochę poczekać aż odrosną:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają pomarańcze, czerwienie i róże na ustach - klasyka. Luźny warkocz też dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestaw newbalansów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*