Akcja - "Stop suchej skórze twarzy"

Witajcie

Jakiś czas temu dostałam się do akcji BeautyFace - MÓWIĘ STOP "Stop suchej skórze twarzy"

http://www.beautyface.pl/STOPSUCHEJSKORZE


Cały rok czekamy na lato i słoneczne dni. A gdy wreszcie nadchodzi wymarzone lato i wakacje, staramy się łapać każdy promień słońca, cieszyć się każdą kąpielą i chwilą spędzoną na powietrzu.
Słońce dodaje energii, cera staje się dotleniona, pełna blasku. Jednak warto pamiętać, że promienie słoneczne (promienie UV) powodują fotostarzenie się skóry, a kąpiele w słonej wodzie, wiatr i klimatyzacja oraz zmiany klimatu mogą wyrządzać wiele szkody naszej skórze. Pod ich wpływem oraz w braku odpowiedniej dla tej pory roku pielęgnacji , skóra staje się przesuszona, zaczerwieniona, szorstka i ściągnięta. A od tego już tylko o krok do zmarszczek i starzenia się.
Dlatego zamiast zamartwiać się w trakcie planowanego cały rok wymarzonego urlopu, poznajmy wskazówki jak odpowiednio dbać o skórę w słoneczne dni i cieszmy się wspaniałą cerą w trakcie wakacji i po powrocie do domu.

CZY WIESZ, ŻE ...
  • KAŻDEGO DNIA W CIĄGU DOBY SKÓRA TRACI AŻ 300 ML WODY
  • LATEM W SŁONECZNE DNI W TEMP. OK 28°C ILOŚĆ TA WZRASTA DWUKROTNIE
  • W CIĄGU KILKU GODZIN NA SŁOŃCU TRACIMY PRZEZ SKÓRĘ TYLE SAMO WODY, CO PO PRZEBIEGNIĘCIU DYSTANSU KILKU KILOMETRÓW
  • UTRATA WODY I BRAK NAWILŻENIA JEST GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ STARZENIA SIĘ SKÓRY ORAZ POJAWIANIA SIĘ ZMARSZCZEK

  • MIMO NOSZENIA OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH W SŁONECZNE DNI MRUŻYMY OCZY OK 10 000 RAZY NA DOBĘ, CO JEST PRZYCZYNĄ POWSTAWANIA ZMARSZCZEK MIMICZNYCH I TZW. „KURZYCH ŁAPEK”



JAK PIELĘGNOWAĆ SKÓRĘ LATEM
- ZABEZPIECZAJ SKÓRĘ KREMEM Z FILTREM UV
- PIJ WODĘ CZĘSTO I MAŁYMI PORCJAMI - NIGDY LODOWATĄ
- STOSUJ KOSMETYKI WIĄŻĄCE WODĘ W SKÓRZE (Z KWASEM HIALURONOWYM, KOLAGENEM, CERAMIDAMI)
- MINIMUM 2 X W TYGODNIU STOSUJ MASKI ODBUDOWUJĄCE STRUKTURĘ SKÓRY I DOGŁĘBNIE JĄ REGENERUJĄCE
- NIGDY NIE SPRYSKUJ TWARZY WODĄ W UPALNE DNI, GDYŻ MIMO POZORNEGO UKOJENIA JESZCZE BARDZIEJ WYSUSZY SKÓRĘ



Do testów mogłam sobie wybrać 1 z 6 masek kolagenowych


Mój wybór padł na: 


SILNIE ODŻYWIAJĄCĄ I REGENERUJĄCĄ KOLAGENOWĄ MASKĘ Z CZEKOLADĄ




Już dziś zabieram się do testów,a w poniedziałek przedstawię Wam efekty i moje spostrzeżenia.

Co sądzicie o takiej akcji? 
Któraś z Was też bierze w niej udział?

Komentarze

  1. jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super akcja:) a maska pachnie na pewno obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja fajna. " Stop suchej skórze" to w zasadzie motto, które przyświeca mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za maseczkami w takiej formie, ale może na taką czekoladową bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wybrałam sobie nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a wodą termalną można się spsikiwać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. maska z czekoladą? mmm brzmi pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szukam cały czas sposobu na celulit :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam maski - a sama w momencie kiedy zwiększyłam czas wychodzenia na słońce stosowałam krem z filtrem który nawet okazał się całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają wiele różnych wersji maseczek, to się im chwali, bo dbają o potrzeby dużej liczby klientek o zróżnicowanej cerze i problemach skórnych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*