poniedziałek, 8 grudnia 2014

Przypomnienie o rozdaniu + niespodzianka

Witajcie z rana :)
Zostałam bez męża do jutra wieczora, trochę odetchnę, potem wróci, w czwartek pojedzie i powrót w sobotę lub niedzielę.

Mam zamiar skrobnąć dzisiaj post dla Was, bo jutro to mnie większość dnia nie będzie, mam kilka spraw do załatwienia.

Aaaaaaaaaa! Spadł pierwszy śnieg u mnie!!!!


Postanowiłam przypomnieć Wam o rozdaniu, które od 26 listopada widnieje na blogu i kończy się 26 grudnia.





Przy okazji postanowiłam zrobić niespodziankę i wśród moich obecnych Gadułeczek i tych, którzy do nich dołączą - rozlosuję paczuszkę kosmetyczną niespodziankę.

  1. Monika N (40)
  2. byCarol (37)
  3. robaczeeek (27)
  4. Aleksandra Anna (26)
  5. żaneta serocka (25)
  6. Kosmetykitomagia Beata (21)
  7. Hair World (18)
  8. Amelia Chwila (18)
  9. Monika Nowak (16)
  10. InfallibleLifestyle (15)
  11. *Nataleczka* (14)
  12. oczynamode (13)
  13. Renia. Renata (13)
  14. Michalina Mielnicka (13)
  15. Łukasz Bier (12)

Chcę nagrodzić osoby, które regularnie do mnie zaglądają.

Podoba Wam się ten pomysł?

Miłego!

11 komentarzy:

  1. Pomysł super, u mnie też tak bywa :)
    U mnie śniegu nie ma, jest bardzo brzydka pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z nagradzaniem gadułek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że doceniasz swoje gadułki ;)
    u mnie śniegu jeszcze nie ma :( ciągle szaro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gadułki z pewnością się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gadułka się cieszy :)
    U mnie nie ma śniegu jeszcze i nie zanosi się na to by w najbliższym czasie pojawił się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie właśnie pada śnieg :( buuu nie znoszę :/
    Ja również się cieszę jako gadułka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł z gadułkami świetny:) a u mnie śniegu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło :) U mnie nie ma śniegu jeszcze choć dziś przymrozek już był i szron na trawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł bardzo fajny takie osoby zasługują na to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My czekamy na śnieg z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miły gest :)
    Śniegu i Myszy wypatrują, niestety bezskutecznie. Święta bez śniegu za oknem, bałwana i mrozu na szybach są jakby mniej... świąteczne.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.