bebeauty - Szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych pielęgnacja i nawilżenie

Cześć!
Witam Was poniedziałkowo :) Przed nami kolejny tydzień, no i początek ferii u nas. Kto jeszcze zaczął ferie?

Dziś będzie o szamponie i odżywce, które nie do końca mi przypadły do gustu.


bebeauty dry hair solution 
szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych 
pielęgnacja i nawilżenie


O Szamponie:
Szampon do włosów suchych i zniszczonych Be Beauty Dry Hair Solution został opracowany przez specjalistów w celu zapewnienia ich odbudowy i wzmocnienia.
Zawarte w formule szamponu ceramidy oraz inne aktywne składniki łączą się z włosem i wypełniają jego ubytki. Włókno włosa staje się spójne i mocne. Włosy odzyskują blask i witalność.

O odżywce: 
Odżywka regenerująca Be Beauty Dry Hair Solution została opracowana przez specjalistów w celu zapewnienia odbudowy i wzmocnienia włosów suchych, zniszczonych lub łamliwych. Regularne stosowanie w połączeniu z szamponem Be Beauty Dry Hair Solution zapewnia wyjątkowy blask i witalność oraz ułatwia rozczesywanie.
Zawarte w formule odżywki ceramidy oraz inne aktywne składniki łączą się z włosem i wypełniają jego ubytki. Włókno włosa staje się spójne i mocne.



Kupiłam ten zestaw ze względu na niską cenę (szampon za 5,99 zł, a odżywka za 4,99 zł) i w sumie opakowanie mi się podobało :) 

Jeśli chodzi o techniczne sprawy to: 
- szampon jest o pojemności 500 ml, ma pompkę, która się nie zacina, na umycie moich włosów potrzebowałam 3-4 pompki, zapach jest przyjemny i typowy dla drogeryjnych kosmetyków, lekko rzadki, jednak nie ucieka z dłoni  
- odżywka ma 250 ml, standardowe zamknięcie klik, butelkę stawiamy na nakrętce przez co wiemy, że odżywkę zużyjemy do końca, jest gęstsza od szamponu i nie spływa z włosów, zapach taki sam jak szamponu, który nie pozostaje na włosach i szybko się ulatnia


Skoro już wspomniałam na początku, że zestaw ten nie do końca się spisał, spieszę wyjaśnić dlaczego tak się stało. 

Jednak muszę wspomnieć, że na początku było bardzo obiecująco i efekt mi się podobał. Włosy po umyciu były miękkie, po zastosowaniu odżywki doszedł lekki blask, a włosy stały się ujarzmione i nie elektryzowały się ani nie puszyły, łatwo się rozczesywały nawet bez użycia odżywki, utrzymywały świeżość do 4 dni. Czyli widać, że było bardzo dobrze jak na tak tani duet.

Rozczarowanie przyszło jakoś po 4-5 myciach. Zaczęła mnie swędzieć skóra głowy, w okolicy czoła skóra zaczęła się wysuszać i wyglądało to tak jakbym miała łupież w tym malutkim kawałku. Było to nie do zniesienia! Do tego włosy zaczęły się elektryzować i szybciej przetłuszczać, musiałam je myć co 2 dni! 
Na pewno to wina tego zestawu, bo nic innego do włosów nie używałam. 
Zaczęłam tak narzekać i mężu też wypróbował szampon, jemu od razu zrobiły się szorstkie włosy, jedynie Hani kłaczki wyśmienicie tolerują szampon i odżywkę :)
Ja zakończyłam przygodę z tym duetem na poczet szamponu Planeta Organica, o którym też za jakiś czas napiszę :)
(odżywkę używam do golenia, a szamponu do prania :P)


Co sądzicie o tym duecie?
Używaliście?

Buziaki :*

Komentarze

  1. Miałam dokładnie tak samo jak Ty po użyciu tych kosmetyków, od razu je odstawiłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych produktów, nie sięgam po produkty do włosów Be Beauty.. :) nie wiem czemu boje się że mogłabym dostać łupieżu, nawet nie wiem skąd mi się to wzieło :) jestem uprzedzona i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem również używam tych kosmetyków do innych celów niż są przeznaczone :) Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja się nie skusiłam na ten zestaw :) ale widzę, że nie ma co żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ich nie miałam,a po tym co napisałaś nie kupię ich

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie kosmetyki bebeauty zupełnie nie służą

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, ale jeśli chodzi o dobrą odżywkę do włosów suchych, zniszczonych mogę polecić O'Herbal, stosuję ponad miesiąc i efekty są zadowalające, napisałam na moim blogu o tej odżywce post zapraszam do poczytania https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/11/oherbal-odzywka-do-wosow-suchych-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używacie tego,mi i mężowi tak zniszczyla się skora glowy po tym,że włosy nam wypadły szok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*