Grudniowe zakupy

Cześć!
Dzisiaj mam dla was mały wpis z tym co się u mnie nowego w grudniu pojawiło. Nie ma tego dużo, bo uzupełniłam tylko braki.
Co najlepsze to jedno z moich postanowień już zrealizowane! Mam pracę! Ten miniony tydzień chodziłam się uczyć,a od dzisiaj już sama jestem na sklepie :)

Zamówienie ze sklepu Goodies.pl
- 2 woski - Vanilla Lime oraz Season of peace
- szampon prowansalski regeneracyjny do wszystkich rodzajów włosów Planeta Organica 




Zamówienie z Avon
- mydło w płynie
- woda różana do twarzy
- gąbeczka do makijażu
- eyeliner Luxe
- kasetka z 15 sztukami próbek nowości matowych szminek
- diamentowa konturówka do oczu






Jak widzicie wiele tego nie ma, w styczniu na razie żadnych zakupów nie robiłam, ale czekam już na nagrodę, która jest w drodze :)

Buziaki :*

Komentarze

  1. ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi ta gąbeczka z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam nic nie kupować a znowu na trochę sobie pozwoliłam. Jednak teraz mocne postanowienie poprawy :) Zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak się sprawdzi ta gąbeczka z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Diamentowa konturówka mnie ciekawi bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam woski zapachowe, dawno nie zamawiałam nic z avonu, najbardziej lubię ich perfumy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie nowości, zielony wosk był moim pierwszym jaki zagościł w kominku, niestety nie polubiłam się z nim zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten szampon i świetnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pracy, siedząc w domu można z lekka zwariować no i dodatkowe pieniądze to zawsze plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dawno już nic nie kupiłam z Avonu, a niektóre kosmetyki mają fajne:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wosk Vanilla Lime był swego czasu moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy :) woski kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem gąbeczki :)
    Gratuluję pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zakupy są przede wszystkim studniówkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wodę różaną bardzo lubię, a ten wosk lime vanila - mogłabym się w nim zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zakupy :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tej gąbeczki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*