Nowości lutego!

Cześć!
Dawno mnie nie było, chyba ze 2 tygodnie...
Wpadam zatem dzisiaj z nowościami jakie się u mnie pojawiły w lutym :)


Biedronka :)
- Loreto Salon Super mocny żel do włosów
- Lirene Peeling gruboziarnisty



Od znajomej:
- Rimmel Podkład rozświetlający Wake Me Up odcień 100 Ivory
- Rimmel Tusz Wake Me Up



Drogeria:
- Joanna Żel pod prysznic



Avon:
- Woda perfumowana Dreams
- Planet Spa Odżywczy peeling do rąk i stóp (uwielbiam)
- Planet Spa Nawilżający olejek do włosów
- Planet Spa Ujędrniające serum do szyi i dekoltu
- Planet Spa Wygładzająco-oczyszczająca maska do twarzy
- Żel pod prysznic Amazon Jungle
- Perełki CC wyrównujące koloryt skóry



FM:
- Perfumy nr 408
- Perfumy nr 241
- Automatyczna kredka do oczu Icy Amethyst
- Pyłek do kąpieli



Zakupy na FB Opiniuj Kosmetyki:
- Torebka malinowa
- Maska na bazie białej glinki do twarzy i ciała
- Kolczyki
- Gratis - pierścionek i błyszczyki do ust me now nr 06 i 14





Wygrana na blogu Czytamy sobie...:
- Album na zdjęcia
- Owieczka



To już wszystko co nowego do mnie zawitało, w marcu już będą przybywać kolejne nowości :)

Co nowego u Was?

Buziaki :*

Komentarze

  1. Wow. Ile świetnych nowości ;)
    u mnie na testowanie czeka szampon i odżywka od timotei
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałości <3
    Zestaw Rimmela to moi ulubieńcy <3
    Torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) co za cudeńka :) nie wiem co by bardziej mnie ciekawiło :) chyba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden taki błyszczyk - wysusza usta na WIÓR!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam Wake Me Up odcień 100 Ivory, fantastyczny podkład ale dla mnie nadal za ciemny, teraz już używam tylko azjatyckich kremów bb . będziesz zadowolona z tej maseczki bjobj

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowa torebka mnie zachwyciła! Super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam olejek do włosów z Avonu ale mnie nie zachwycił.. poza tym super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling jest dobry ;) choć szukam lepszego. a ogórkowy tusz bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, ciekawi mnie ten tusz do rzęs z Rimmela.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*