poniedziałek, 3 lipca 2017

Konkurs urodzinowy :)

Cześć!
Za 2 dni moje urodziny i z tej okazji pragnę zrobić małe rozdanie, zrobiłam porządki w kosmetykach i chcę się podzielić. Niektóre mam podwójne, inne wiem, że nie zdążę zużyć, może komuś się przydadzą :)



Zasady są tylko 2 :) 
1. W dowolny sposób puścić informację dalej, nie wymagam obserwacji bloga czy FB
2. Dobrze się bawić i czekać na wyniki!

Rozdanie trwa 7 dni, czyli do 10 lipca, rozwiązanie w ciągu 3 dni, wysyłka w ciągu tygodnia, tylko na terenie Polski. Zwycięzca ma 4 dni na odpowiedź na maila ode mnie.

banerek:



Nagroda wygląda tak:


Wszystkie kosmetyki są nowe, w opakowaniach, m.in. są balsamy do ciała, tusz do rzęs, kredka do oczu, eyeliner niebieski, lakiery, cień, woski, wszystko to co widzicie na zdjęciu :) Jeśli się podoba, zapraszam do udziału :)

Wzór zgłoszenia:
1. treść - zgłaszam się / biorę udział itp.
2. adres e-mail żebym mogła się skontaktować ze zwycięzcą

Powodzenia!

Zgłoszeń musi być minimum 30 aby odbyło się rozstrzygnięcie

99 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Aniu! Dużo zdrowia i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biore udział, mój e-mail:izabela.cetera@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc gratulacji z okazji 2 roku bloga!!!
    Z radością udział biorę.
    annamaniak@tlen.ok
    Moc poZdrowiEń

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się 😍 danutasuchojad1@wp.pl 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział.
    nulla15@vp.pl
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 🎂

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się .
    Wszystkiego dobrego z okazji 2- go roku bloga ��
    edytka38@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      ale konkurs jest z okazji moich urodzin, a nie bloga ;)

      Usuń
  7. zgłaszam się :D
    obs-Magdalena B
    udostępniam:https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się 😊
    Wszystkiego najlepszego 😊
    monikasbs@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ZGŁĄSZAM SIE :) WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE :) MagdaNaklicka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    e- mail magda063@wp.pl
    Cudownie byłoby wygrać :)
    PS. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! 100 LATEK !

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział.
    kaja350@vp.pl
    Wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pmyślności na kolejne lata ;) Zgłaszam się mój mail koffee@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się- obserwuję jako Żaneta Serocka i lubię na fb jako Żaneta Serocka
    e-mail cytruska87@gmail.com
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1272825962842899&id=367590060033165

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Ja również życzę dużo dużo szczęścia i spełniania sukcesywnie swoich marzeń.
    Biorę udział z przyjemnością i tym samym próbuje spełnić jedno ze swoich marzeń i mieć choć raz w posiadaniu 💜"box kosmetyczny" 💜
    Udostępniłam gdzie mogłam i mocno trzymam kciuki☺️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji urodzin
    przyjmij z głębi serca płynące życzenia
    samych pogodnych, szczęśliwych dni,
    pełnych ciepła, radości i spełnionych marzeń adres e-mail ania2611-84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam też mnóstwo kosmetyków,dlatego dam szanse innym. 100-lat i Wszystkiego Najlepszego życzę z okazji urodzinek ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim dużo zdrówka i spełnienia marzeń ;)
    W rozdaniu z chęcią biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    Baner: https://swiaturody159.blogspot.com
    Email: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego :) biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1991305561090313

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/748681972003807?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  20. Z okazji urodzin
    życzymy Pani tak jak nikt nie życzy:
    spełnienia wszystkich marzeń,
    zdrowia, szczęścia i słodyczy.
    I życzymy tak jak życzy dobra wróżka,
    by spełniły się życzenia
    z samego końca Pani serduszka. <3

    BIORĘ UDZIAŁ
    OBSERWUJĘ JAKO KAROLINA WENTRYS
    MAIL asus4397@interia.pl
    udostępniłam na swoim fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100010022104552

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby twoje marzenia wreszcie się spełniły! Tyle ich masz, może wreszcie się uda i będziesz mogła o tym napisać :D
    Obserwuję jako Julgarnia W.
    Udostępniłam wszystkim koleżankom przez FB, Skype i GG. Kilka obiecało, że weźmie udział, więc pewnie zaraz pojawią się ich komentarze. Mój poprzedni usunęłam, bo zapomniałam o adresie.
    e-mail: julgarnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego!!!!!💐 🍓🍫🍰 🌸
    Samych szczęśliwych dni, a czego tylko pragniesz by życie dało Ci. Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości, dużo uśmiechu, dużo radości, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń, samych przyjemnych w Twym życiu zdarzeń 🌸


    biorę udział--
    evangel@poczta.onet.eu
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/ewa.wojtaszewska.9

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszytskiego dobrego!!
    Biorę udział
    e-mail: monikazaczek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat!
    Zgłaszam się - niestety nie mam bloga ale link poszedł do wszystkich moich przyjaciółek i koleżanek w pracy. Teraz w biurze każda cichaczem zamiast pracować przegląda Twoje posty :D
    Mój mail:
    deutschland-sylwia@yandex.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Zgłaszam się i biorę udział, a jakże! :D Uwielbiam pudełka wypełnione ultrakobiecymi dobrociami :) No i obchodziłam urodziny dzień przed Tobą :D
    Jeszcze raz wszystkiego NAJlepszego z okazji 'osiemnastki' ;)

    2. katarzyna.michalowicz@gmail.com
    3. Fp lubię i blog obserwuję jako Katarzyna Anka.
    4. Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/cziwolachim/posts/1582696091755054?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego, kolejnych wspaniałych lat na pisaniu bloga, niezliczonej ilości grona fanów oraz mnóstwa produktów do testowania. <3

    Zgłaszam się.

    Mój e-malil: kasiaa.leja@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się ;)
    email: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Zgłaszam się ;)
    2. sylwia.jamrozik@wp.pl
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1539225256127996?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. zgłaszam się
    2. adres e-mail: beatakandzia@gmail.com
    Udostępniłam: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/EFdBa6xtoMj
    Z okazji Urodzin życzę zdrowia, szczęścia, radości i wszelkiej pomyślności oraz spełnienia marzeń, a także coraz więcej fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Biorę udział :D
    2. gosiawozniak1998@interia.eu
    Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego dla mojej imienniczki, dalszych owocnych lat prowadzenia bloga oraz sukcesów w życiu prywatnym! ^_^
    1.zgłaszam się
    2. ania13.91@o2.pl

    Informacja o konkursie już przekazana przyjaciółką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. xaniaxania@wp.pl :) Oczywiście zgłaszam chęć udziału w konkursie, bo nagroda jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego!
    Oczywiście biorę udział. cavalierka@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego dobrego i dalszych owocnych lat blogowania :))

    1. Zgłaszam się
    2. cosdladuszyidlaciala@wp.pl
    Banerek u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego kochana! <3 Spróbuję swoich sił- zgłaszam się. :) Mój mail to: anap493@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione, ale szczere: wszystkiego najlepszego :)
    W konkursie chętnie wezmę udział.
    Mail: anieta.barbara@onet.pl
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/615388028659847?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :D
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako Wero Nika
    Baner https://plus.google.com/u/0/107136772693753931985/posts/fn9AoWMxWWW
    e-mail: ronni09876@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział :)
    lizzie@wp.pl
    https://plus.google.com/u/0/+El%C5%BCbieta%C5%9Awitulska/posts/3mC6xPAm4U7

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział
    aleksandra.skoczylas@spoko.pl
    Wszystkiego najlepszego pani Aniu! 💞💞

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam sie @
    10122011@wp.pl
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  43. biorę udział!
    Udostępniłam na FB :)
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny konkurs!
    Wszystkiego Najlepszego!
    Biorę udział! :)
    Aleksis-Aliss@wp.pl
    Udostępniam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1948848932059048&id=100008018799239&pnref=story
    mail: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Trwałego szczęścia i wiecznej młodości w dniu urodzin życzę! Biorę udział w rozdaniu!
    e-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się, z przyjemnością! :) Mój @: sunnylavi@gmail.com Udostępniłam u siebie, na Facebooku: https://www.facebook.com/basia.grieger Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.