Maska do włosów łopianowa wzmacniająca Babuszka Agafia

Witajcie!
Dawno już nie pisałam na blogu, pora wrócić w swój rytm i nie zaniedbywać swoich ukochanych czytelników. Pracuję już na nowym laptopie, bo mój nie nadawał się do niczego, zdechł, i co najgorsze straciłam sporo zdjęć, które miałam zrobione na blog :( Długo to trawiłam, ale doszłam do siebie :)

Dzisiaj mam dla was kilka słów na temat maski do włosów, której używam już dłuższy czas i wyrobiłam sobie o niej zdanie.

Receptury Babuszki Agafii - Łopianowa maska do włosów - wzmacniająca


Maska do włosów  łopianowa  to wspaniały sposób na wzmocnienie włosów.  Olej z łopianu niezastąpiony w pielęgnacji włosów, posiada mocne działanie regenerujące. Wzmacnia strukturę włosa zapobiegając  łamliwości i przesuszeniu. Otręby owsiane odżywiają zniszczone włosy zwracając im siłę i elastyczność. Sok z brzozy to znany ludowy środek  na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.

SKŁAD:
Aqua with infusions of: Avena Sativa Oat,  Betula Alba Juice enriched by extracts: Salvia Officinalis, Rubus Chamaemorus, Rhodiola Rosea, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, cold pressed oils: Arctium Lappa Seed Oil, Ribes Nigrum Seed Oil, Linum Usitassimum Seed Oil, Pyridoxine(wit. B6), Panthenol (wit.B5), Niacinamide(wit.PP), Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid


Moje włosy od jakiegoś czasu bardzo się zmieniły. Wcześniej były krótkie i naturalnie ciemne, teraz jestem blondynką :D idę sobie w platynowy blond, więc wzmocnienie włosów po rozjaśnianiu jest bardzo wskazane. 
Obecnie pielęgnacja moich włosów ogranicza się do niebieskiego szamponu Joanny oraz właśnie tej maski łopianowej, czasem używam kosmetyków Aussie. 

Maska łopianowa jak dla mnie przyjemnie pachnie, lubię delektować się jej aromatem. Pojemność 300 ml jest odpowiednia do mojej długości włosów, nie potrzebuję jej dużo, stosuję na całą długość łącznie ze skórą głowy. Używam jej około 2 miesiące stosując 2 razy w tygodniu i jeszcze na jakieś 3 użycia zostało. Plusem jest niska cena (7-15 zł), dzięki czemu przy długich włosach nie ma strachu przed wydaniem majątku :) Konsystencja lekkiego budyniu sprawia, że maska nie spływa z włosów.


Od razu napiszę, że uwielbiam maskę łopianową! Nic już tak dawno nie sprawiło takiej przyjemności moim włosom.
Każdy kto rozjaśnia włosy wie jakie potrafią być wredne i plączące po umyciu, przynajmniej moje to i bez rozjaśniania sprawiały problemy...
Zalety z jej używania mogę chyba wymieniać bez końca :) Najważniejsze to, że nie obciąża włosów, nie puszy ich i nie elektryzuje. Lubię ten efekt ujarzmienia bez obciążenia, lekkość i przyjemność w dotyku. Po pierwszym użyciu co chwilę dotykałam włosów, bo nie mogłam nadziwić się ich miękkości, tym bardziej, że moje kłaczki należą do grubych i twardych, więc wyobrażacie sobie moją fascynację? :)
Według producenta należy nałożyć ją na 1-2 minuty i spłukać ciepłą wodą. Faktycznie ten czas wystarczy, ale ja zwykle trzymam ją 5 minut i spłukuję. 
Włosy są w zdecydowanie lepszej kondycji, wzmocnienie czuć i widać. Nie łamią się i co zauważyłam jeszcze to rosną dużo szybciej niż poprzednio! Ten efekt już bardzo polubiłam. Są nawilżone, błyszczące i pięknie się prezentują. 


Mam jeszcze w kolejce do użycia balsam do włosów Babuszki Agafii i mam nadzieję, że też się sprawdzi.

Lubicie kosmetyki Babuszki Agafii?
Znacie tą maskę? Stosowaliście? Jakie są wasze wrażenia?

Buziaki :*


Przypominam o rozdaniu z pudełkami ShinyBox


blog -> klik 
facebook -> klik

Komentarze

  1. Oj łącze się w twym bólu też straciłam wszystkie zdjęcia z lapka :( Musze w końcu się skusić na tą maskę tylko ciężko ją dostać. Gdzie kupiłaś swoją ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoją kupiłam na berrys.pl, mieli wyprzedaż bo zamykali sklep, na pewno sklepy internetowe, wiem, że można dostać drożdżową maskę w drogerii Natura, muszę sprawdzić czy i tą tam kupię

      Usuń
  2. Babuszkę Agafię lubię, jednak tej maski jeszcze nie miałam. Jestem ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą maskę, sprawdza się doskonale

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś inną maskę tej firmy i cóż... włosy faktycznie były przyjemne w dotyku, takie miękkie, ale niepuszące się, ale nie mogę jej używać, ponieważ nawet starając się nie dotykać do skóry głowy, to i tak strasznie swędzi mnie głowa po użyciu tej maski. Ogólnie słyszałam dużo dobrych opinii nt tej firmy, szkoda więc, że mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie bardzo szkoda, bo maska jest warta uwagi, ale niestety nie wszystkim wszystko pasuje

      Usuń
  6. Muszę w końcu skusić się na jakąś maskę Agafii do włosów, ale kusi mnie bardziej drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam o drożdżowej,ale w rezultacie w koszyku pojawiła się łopianowa

      Usuń
  7. Te maseczki są bardzo fajne. Lubie ich używać :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją, ale szału jakiegoś nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog jest dla mnie ogromną inspiracją. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tę firmę, produkty idealnie współgrają z moimi włosami :)
    Pozdrawiam!
    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej maseczki jeszcze nie miałam kiedyś zapewne wypróbuje 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam dawno temu maskę z Agafii, ale nie pamiętam którą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Utrata zdjęć zawsze boli, współczuję problemów z laptopem. Też mi się to zdarzyło. Interesująca maska

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie używałam niczego Agafii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ją miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Informuj Aniu proszę o tego typu promocjach. Mam ogromny problem z włosami, więc taka maska na pewno pomoże mi je wzmocnić...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam produkty tej marki - maska drożdżowa i mydło cedrowe oraz miodowe sprawdzają się u mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*