Avon Advance Techniques seria z kompleksem Nutri 5

Cześć.
Wspomniałam na fb, że dzisiaj pojawi się wpis i powinno już być w miarę regularnie. Niestety, wracałam do domu zmęczona i już nie w głowie mi było pisanie na blogu. Jutro idę z Milenką do kontroli po szkarlatynie i mam nadzieję, że już będzie mogła pójść do przedszkola :) 
Nie chciałam dzielić tego posta na 3 osobne, ponieważ wszystkie kosmetyki używałam razem i dodatkowo zestaw z Joanny, o którym napisz kolejnym razem.

Avon - Szampon, odżywka i maska z kompleksem Nutri 5



Luksusowy szampon z odżywczą formułą dla lśniących włosów. 9 na 10 kobiet* potwierdza, że włosy wyglądają jak po wizycie w salonie. Do wszystkich rodzajów włosów.
• zapewnia uczucie odżywienia włosów
• poprawia kondycję włosów• nadaje im połysk i miękkość 
Jak działa: Luksusowy szampon delikatnie myje, odbudowuje i odżywia nawet bardzo zniszczone i osłabione włosy. Delikata formuła szybko wytwarza pianę i odżywia włosy. 


Odżywka z kompleksem Nutri 5 dla mocnych i lśniących włosów. 
głęboko odżywia
* wygładza włosy i nadaje im miękkość
* wzmacnia włosy
Jak działa:Bogata formuła o kremowej konsystencji wygładza włosy, nadaje im miękkość i wzmacnia je. Formuła wzbogacona jest kompleksem Nutri 5 z olejkami z makadamii, nasion kamelii, migdałowym, winogronowym i marula. Formuła wnika w każde pasmo włosów, pozostawiając je gładki i lśniące. 

Intensywna kuracja odżywcza do włosów.
Odżywia i wzmacnia włosy, nadając im olśniewający blask.
Jak stosować: Stosuj raz w tygodniu. Po szamponie i odżywce nałóż na mokre włosy i spłucz.


Szampon odżywczy z kompleksem Nutri 5


Szampon dostępny w butelkach o pojemności 250 ml i 400 ml. Czarne opakowania i złote napisy nawiązują z lekka do luksusu, przynajmniej w moim mniemaniu. Sama grafika bardzo mi się podoba, wszystko czytelne. Zamknięcie na "klik".

Konsystencja dość gęsta, barwa jasnobrązowa, zapach słodki i przyjemny, nie jest duszący, dość długo utrzymuje się na włosach.

Szampon z kompleksem Nutri 5 bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich, skutecznie usuwa oleje z włosów, nie podrażnia skóry głowy. Włosy po umyciu są miękkie i gładkie, dobrze nawilżone, nie puszą się.


Odżywka z kompleksem Nutri 5


Odżywka w butelce o pojemności 250 ml, stawiamy ją "na głowie". 
Konsystencja odżywki jest rzadsza od szamponu, ale nie ucieka nam z dłoni oraz nie spływa z włosów. Nakładamy ją na czas 1-3 minut potem spłukujemy. Po odżywce włosy są bardzo miękkie, miłe w dotyku, dociążone, ale nie obciążone, używałam na całą długość włosów, nie powodowała przetłuszczania. 


Intensywna kuracja dodająca blasku z kompleksem Nutri 5 do wszystkich rodzajów włosów


Maseczka  tubce o pojemności 50 ml, niestety mała, ale jakby wydajna. Stosowana tylko raz w tygodniu wystarczy nam na kilka lub kilkanaście użyć w zależności od długości włosów, nie trzeba jej dużo do pokrycia włosów. Pomimo nałożenia jej po odżywce nie ma mowy o obciążeniu włosów. Szczerze mówiąc nie zauważyłam jakiegoś lepszego efektu. Włosy miękkie, sypkie, błyszczące.





Podsumowując - moje włosy farbowane bardzo polubiły ten zestaw, jednak według mnie stosowanie odżywki i maski nie jest konieczne, albo odżywka albo maska, znaczącej różnicy w ich stosowaniu nie widać, więc po co przepłacać? Cały zestaw można kupić za 29,99 zł lub osobno w kwocie 10 - 19 zł / szt. 
Polubiłam się z nimi na tyle, że kupiłam już szampon o poj. 400 ml.
Dodatkowo muszę wspomnieć, że odżywka genialnie ujarzmiała moje włosy po szamponie z Joanny, ale o tym drugim zestawie będzie w kolejnym wpisie ;)


Używał ktoś już tej serii?

Buziaki :*

Komentarze

  1. Nie ufam troszkę kosmetykom do włosów Avon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też nie ufałam,bo dostałam łupieżu, ale na razie nie narzekam :)

      Usuń
  2. kiedyś sama byłam konsultantką avonu i owszem znalazłam szampon, który mi podpasował z serii advance...ale już nie pamiętam jaki był :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie użwałam szamponów i odzywek do włosow z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii jeszcze nie używałam. Lubię ich kosmetyki do włosów, podoba mi się w nich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe używałam, a szampon nie obciąża włosow?

    OdpowiedzUsuń
  6. nice review...i didn't know these products

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy nic z Avonu do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super opis. Nie używałam kosmetyków Avon, ale warto zacząć używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej sie nie skusze ze wzgledu na sklady:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za kosmetykami do włosów od Avon. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okropny jest ten szampon! Moja cała rodzina go uzywala i ma teraz lupiez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też dostałam łupieżu od szamponu z Avonu, jeszcze jak były w takich szarych opakowaniach, kilka lat temu

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki do pielęgnacji włosów, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ufam marce Avon w pielęgnacji włosów, ale ten zestawik chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez uważam że zbędne jest używanie i maski i odżywki takie same w działaniu a maski zazwyczaj są droższe wiec szkoda przepłacać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wreszcie się skuszę na szampon i odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej serii kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam kosmetyki z avonu. Niestety serie do włosów nie dogadują się z moją czupryną. No może poza serum do zniszczonych końcówek, to jest całkiem wporzo.
    Pozdrawiam ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ich nie używałam, ale składy raczej nie dla takich włosów jak moje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie lubię kosmetyków Avon a już szczególnie tych do włosów,ich składy to dla mnie jakaś totalna pomyłka,na pewno nie nazwałabym ich luksusowymi

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale z Avonem to ostatnio na bakier jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam odżywkę i jestem zaskoczona bo włosy są miękkie,gładkie,sypkie i lepiej się układają. Nie straczkuja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*