Profil kosmetyczny

O mnie

Jestem Anka, ur. 5 lipca 1986.
Mam 2 wspaniałe córeczki (Hania ur. w 2007 r. oraz Milena ur. w 2011 r.), mam nadzieję,że na tym koniec :)
Mieszkam sobie w małej wsi w Wielkopolsce.
Interesuję się wszystkim i niczym ;) 
Od stycznia tego roku pracująca kobieta.

Lubię czytać, nie mam na to dużo czasu, ale jak wsiąknę to pochłaniam książki jak bułeczki :) Przede wszystkim preferuję takie gatunki jak: horror, parapsychologia, reinkarnacja, poradniki (ale bardziej jako lekka lektura dla rozluźnienia umysłu).

To będzie taki blog na różne tematy,trochę recenzji kosmetyków, o moim życiu codziennym, smutkach i radościach - zależy co mi do głowy przyjdzie ;)

Uwielbiam długie relaksujące kąpiele w wannie, wtedy odpoczywam i nabieram siły na kolejne wyzwania.

oto ja:




Mój profil kosmetyczny:


Cera - normalna, w stronę suchej szczególnie w okresie zimowym, bez problemów z trądzikiem, jednak z pierwszymi oznakami starzenia, często czerwienią się policzki

Karnacja - bardzo jasna

Oczy - szaro-niebieskie, noszę okulary

Włosy - obecnie krótkie, naturalne w ciemnym brązie, na razie nie farbowane, suche, grube i gęste, trudne do układania, o wysokiej porowatości, bez łupieżu

Paznokcie - od października 2013 żelowe

Zapach - jeśli o chodzi o perfumy jak najbardziej owocowe i świeże, w kosmetykach nienawidzę lawendy i oliwek, za to jestem zwolenniczką róży, wanilii, czekolady


W razie propozycji współpracy proszę pisać na maila:
anianiezgodka@interia.eu


Komentarze