WYNIKI 1 rozdania na blogu!

WYNIKI

Są już wyniki mojego pierwszego rozdania organizowanego na blogu, w którym do wygrania był zestaw kosmetyków do włosów oraz mały dodatek w postaci kolczyków i bransoletki.
Chęć udziału w konkursie wyraziło 55 osób, niestety warunki spełniły tylko 43 osoby.  Jeszcze dziś sprawdzałam czy wszystko się zgadza i tylko 1 osoba jeszcze poprawiła swoje zgłoszenie.
Mam nadzieję, że na przyszłość nie będzie już takich kłopotów.

Zdjęcia losów:


Losowanie przeprowadziła moja córeczka Milenka.

Szczęśliwą osobą, która wygrała jest:

GRATULACJE!!!
Obserwuję jako: ppatkasweetp ppatkasweetp
Imię i pierwsza litera nazwiska: Patrycja J.
Link na FB: https://www.facebook.com/patrycja.jedryczka.1?ref=tn_tnmn
Link do bloga z benerkiem: Nie posiadam bloga;/
e-mail: patrycja-jedryczka@wp.pl

Wysyłam już maila i czekam do 26 kwietnia na odpowiedź, po tym dniu będę losować ponownie.




Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*