Krem pod oczy Optimals Skin Energy

Krem pod oczy Optimals Skin Energy Oriflame


Od 2 tygodni mam przyjemność używać kremu pod oczy ORIFLAME skin energy. 
Póki co nie mam na co za bardzo narzekać. 


OPIS PRODUCENTA:
Specjalna formuła kremu pod oczy z nawilżająco-ochronną witaminą C, cząsteczkami odbijającymi światło, które dodają blasku i minerałami zapewniającymi cerze zdrowy wygląd. Przywraca naturalny, promienny wygląd skórze wokół oczu.

SKŁAD:
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Isononyl Isononanoate, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Cyclohexasiloxane, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearyl Alcohol, Caffeine, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Mica, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Laminaria Digitata, Ascorbyl Methylsilanol Pectinate, Phenoxyethanol, Sodium Methylparaben, Sodium Metabisulfite, Sodium Sulfite, CI 77891, CI 15510, CI 19140





MOJA OPINIA:
Jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu. Nawilża, rozświetla delikatnie skórę wokół oczu, choć dopiero ze 2 dni temu zauważyłam efekt rozświetlenia, nie podrażnia, ma bardzo delikatny zapach, szybko się wchłania i jest mega wydajny! Wystarczy odrobinka do rozprowadzenia kremu dzięki czemu starczy na pewno na długi czas. Stosuję go codziennie rano i wieczorem i nie widzę aby cokolwiek ubyło ;) Jedyne co mnie odrobinę drażni to jest to, że jest zbyt rzadki, można powiedzieć lekko wodnisty, ale gdyby był gęściejszy pewnie trudniej by się go rozprowadzało. 
Cena to około 30 zł / 15 ml - według mnie jest przystępna :)


Co wy sądzicie o kremach pod oczy? Stosujecie?




Komentarze

  1. Produktu nie znam, aczkolwiek wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że jesteś na nowa na blogerze! witamy! ;)
    nie stosuję za bardzo kremów pod oczy, bo jeszcze chyba nie muszę, ale jak coś to mam taki malutki clinique z glossy boxa i się nie chce skończyć więc póki co nic nowego nie szukam.
    recenzja mi się przyda, bo jestem konsultantką w Oriflame i zastanawiałam się właśnie nad efektami tego kremu. dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*