Joanna Z apteczki babuni - Seria jajeczna do włosów

Cześć!
Wiem, że mam tempo w pisaniu tego posta.... Zaczęłam w czwartek od słowa "cześć".... Piątek to przygotowanie zdjęć... Dzisiaj mam nadzieję, że go skończę! Niestety, ale praca w polu dała nieco w kość, zresztą jak chce się mieć pieniądze to trzeba popracować co nie? :) Na razie szykuje się przynajmniej 2-tygodniowa przerwa, więc ponadrabiam zaległości. 

Ostatnio było o zestawie do włosów z Avonu, który przypadł mi do gustu i zaopatrzyłam się w kolejne opakowania. 
Dziś mam co nieco do napisania o zestawie Joanny, w którym pokładałam jakieś nadzieje.

Zestaw przeznaczony do włosów rozjaśnianych i farbowanych.
Cena ok. 6 zł / szt.

Joanna - Szampon jajeczny pielęgnujący


Szampon odżywczo - pielęgnujący dzięki zawartości składników naturalnych, korzystnie wpływa na strukturę włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. W rezultacie otrzymasz:
- dokładnie i skutecznie oczyszczone włosy i skórę głowy
- włosy bardziej lśniące i gładkie
- aksamitnie miękkie i przyjemne w dotyku.


Żółtko - bogate źródło protein i substancji lipidowych, które warunkują prawidłowe nawilżenie włosów

Kiełki pszenicy - zawarte substancje wzmacniają i uelastyczniają włosy oraz zmniejszają ryzyko powstawania uszkodzeń

SKŁAD:





Joanna - Odżywka jajeczna pielęgnująca


Odżywka pielęgnująco - odżywcza zapewnia optymalną pielęgnację włosów farbowanych i rozjaśnianych. Dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących poprawia wygląd oraz kondycję włosów. W rezultacie otrzymasz:
- włosy o zdrowym wyglądzie
- lśniące i elastyczne
- optymalnie wypielęgnowane.


Żółtko - bogate źródło protein i substancji lipidowych, które warunkują prawidłowe nawilżenie włosów

Olej rycynowy - działa silnie pielęgnująco i kondycjonująco, przywracając włosom zdrowy blask i naturalne piękno.

SKŁAD:




Przypominając - moje włosy są rozjaśniane na pasemkach, suche, wcześniej farbowane (rok temu).

Szampon jak i odżywka są o poj. 300 g. Swoją drogą szampon zawsze zużywam szybciej. Szata graficzna skromna, skusiła mnie na półce w drogerii, tym bardziej, że ponoć przeznaczone do moich włosów. Butelki wygodne w trzymaniu, nie wyślizgują się, otwór odpowiedniej wielkości, spokojnie dozujemy tyle kosmetyku ile potrzebujemy. 
Tyle o sprawach technicznych.

Zapachy są podobne do siebie, słodkie, trochę owocowe, odżywka pachnie intensywniej niż szampon, bardzo mi się podoba, jednak zapach bardzo szybko się ulatnia.

Konsystencja: 
- szampon gęsty, średnio pieniący się
- odżywka rzadka, jednak nie spływa z włosów


Jakby to ująć delikatnie? - klapa na całej linii :/

Szampon - dobrze myje włosy, z olejami słabo sobie radzi, czasem trzeba myć włosy 3 razy aby pozbyć się oleju, wysuszył mi skórę głowy w okolicy czoła i to już go skreśliło u mnie na zawsze, dodatkowo plącze okropnie włosy, nawet odżywka słabo sobie radziła z tym efektem.

Odżywka - nie zrobiła nic, nałożona na włosy została totalnie jakby wchłonięta, nie ułatwiła rozczesywania, nie poprawiła stanu włosów choćby minimalnie.

Dodatkowo otrzymałam efekt puchu na głowie co mnie w ogóle rozwścieczyło! 
Miałam nadzieję, że może chociaż produkt okaże się być ok, ale nic z tego. 
Spróbowałam na zmianę użyć ten szampon i odżywkę avon, albo szampon avon i odżywkę joanny to jeszcze połączenie szamponu joanny i odżywki avon dało efekt ujarzmienia puchu na głowie, tak szampon avon i odżywka joanna nic nie zmieniły w efekcie.

Podsumowując - myślałam, że będzie lepiej, ale się rozczarowałam :(



Ktoś z Was miał ten duet?
Sprawdził się czy może też się rozczarowaliście?

Buziaki :*

Komentarze

  1. mialam szampon i byl sredni

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapowiadał się fajnie... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mialem wiele wersji ale tą pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam kiedyś wersję ze skrzypem polnym i bardzo wzmocniła moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że się fajnie sprawdzą a tu proszę.. Nawet sama miałam ochotę na maskę z tej serii ale teraz to już sama nie wiem.. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. JA AKURAT NIGDY NIE PROBOWALAM ALE PAMIETAM JAK MOJA MAMA UZYWALA JAK BYLAM MALA CHYBA JAKIES 30 LAT TEMU :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy tej serii niestety nie lubią, dostaje po tym szamponie okropnego łupieżu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż nie wszystko musi być dobre...

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, ze sie nie sprawdzil taki duet

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja nie zachęca do zakupu ;)
    Maria.P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś u mnie kosmetyki Joanny do włosów nie sprawdzają się :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy nie przepadają za produktami tej firmy :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam akurat tych produktów a szampon ze skrzypem i rozmarynem tej firmy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów, ale po Twojej recenzji tym bardziej nie ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na mnie jeszcze żadne kosmetyki Joanny, szczególnie do włosów, nie zrobiły większego wrażenia, dlatego zaczęłam unikać tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam szamponu i odżywki, fajnie sprawdzały się. Obecnie używam kompresu ale nie jest już tak rewelacyjny. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A myślałam że wszystko co jest a Apteczki Babuni to dobre a tu proszę zonk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam te kosmetyki lecz i dla mnie klapa..

    OdpowiedzUsuń
  19. A tak dobrze się zapowiadało. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  20. matko... 3 razy myć włosy.... koszmar...a miało być tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam maskę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli zestaw zupełnie nie dla mnie. Moje włosy też są rozjaśniane i przez to baaardzo wymagające.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*