Sandały, japonki, klapki - buty na lato

Cześć!
Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o butach na lato ze sklepu internetowego Sklep Kamil.pl, który ma również sklepy stacjonarne na południu Polski, a na rynku obuwniczym działają już od 1990 r. Można znaleźć tam modne i stylowe obuwie damskie, które pozwoli każdej kobiecie wyróżnić się z tłumu. W asortymencie posiadają buty wizytowe, półbuty, trzewiki, botki, baleriny, kozaki oraz wiele innych rodzajów butów od sportowych po najzwyklejsze klapki. Nie brakuje również propozycji dla Panów. Bez względu na to czy chcecie kupić eleganckie buty męskie, czy raczej wygodne obuwie sportowe – u nich można dobrać odpowiedni dla siebie krój i rozmiar. SklepKamil.pl to przede wszystkim wiele znanych marek: Badura, McArthur, Nikopol, Wojas, Monnari oraz wiele innych! 

Zaraz będą wakacje, sezon upałów i lekkich butów. Co za tym idzie, szukamy dla siebie wygodnych sandałów czy japonek
Większość sandałów damskich w ofercie sklepu jest wykonanych ze skóry naturalnej.



Japonki świetnie się sprawdzą jako dodatek do sukienek czy szortów. Są łatwe w utrzymaniu czystości, wygodne, lekkie i proste. Obecnie są w promocji :)



Dla Panów oczywiście też znajdzie się letnie obuwie. 
Obuwie męskie musi charakteryzować się funkcjonalnością, solidnym wykończeniem i elegancją. Sandały czy klapki na lato dla mężczyzn są starannie wykonane i wygodne, a stonowana kolorystyka odpowiada męskim gustom.


Jak u Was z zakupami obuwia letniego? 
Macie kilka par czy nie możecie się opanować i kupujecie co miesiąc coś innego?
Słyszeliście o SklepKamil.pl?

Buziaki :*



Komentarze

  1. super modele, ten sklep ma super ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie poszukuję sandałków na lato ;) Ale na moją stopę ciężko znaleźć odpowiednie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkie w moim guście ale wybrała bym z tego coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzę może znajdę coś dla siebie odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak od kilku sezonów nie mogę znaleźć ładnych sandałów:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycje japonek bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandałki na lato to najwygodniejsze buty jakie możemy nosić w tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądnę sobie, bo akurat jestem na kupnie. :-)
    Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawne, u mnie też o stopach :D To chyba gorący temat przed latem. Fajne sandałki, bez nich nie wyobrażam sobie letnich spacerów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo duży wybór sandałów mają w Wojasie. Ja ostatnio skusiłam się na jedne płaskie do latania po mieście i jestem bardzo zadowolona <3 żadnych odcisków, odparzeń ani otarć. Do tego są solidnie wykonane, więc już to czuję, że posłużą mi na lata. Pierwszy raz zdecydowałam się na buty od nich, ale teraz chodzą za mną jeszcze jakieś klasyczne czółenka, bo miałam już chyba milion par do 100 zł z różnych sklepów i w każdych chcą mi odpaść nogi, a oni mają ponoć wygodne kopyto to może się skuszę. Ktoś miał od nich jakieś szpilki??

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam sklepu ale już znalazłam dwie fajne pary sandałek ;)) może się zdecyduje na któreś tylko kurde małe rozmiary....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam, bo klapeczki i sandałki to jedne z nielicznych butów, które mnie nie obcierają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam sandałki w Wojasie i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od dłuższego czasu kupuje tylko i wyłącznie buty pumy i jestem z nich zadowolony. Wygodne i wytrzymałe

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, że zbliża się już czas schowania kozaków na kilka miesięcy i wyciągnięcia sandałów. Buty damskie, które przedstawiłaś są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sandały nigdy nie wychodzą z mody! :)
    Z roku na rok każdy chętnie je nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim przypadku dla mnie najlepsze są klapki na koturnie https://butymodne.pl/klapki-damskie-c10782.html lub po prostu zwykłe klapki na lato. Myślę, że w gorące dni nie ma co się osłaniać i trzeba dać oddychać stopom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z męskimi butami jest często problem ale na szczęście można tu znaleźć męskie buty wizytowe https://mybaze.com/pl/buty-wizytowe-meskie takie które warto kupić. Zobaczcie sobie jak szukacie dla swoich mężów sprawdzonych marek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*