sobota, 20 lipca 2013

Barbie - Szampon i Płyn do mycia ciała

Cześć :)
Wpadam jak po ogień z nowym postem. Pogoda jest piękna, więc korzystamy sobie siedząc na podwóreczku. Do tego moja pralka chyba szału dostanie dzisiaj bo pracuje od rana i robi 6 pranie :P Na szczęście ostatnie.

Dziś coś typowego dla dziewczynek, Hania jak zobaczyła te cudeńka w katalogu to koniecznie je chciała. 

Mowa tu o Barbie - Szampon i Płyn do mycia ciała


Moje niunie mają szał na jej punkcie i cóż musiałam ulec bo by mnie zjadły żywcem :P Na dodatek one chcą więcej! Najlepiej całość, w której skład wchodzą jeszcze:
- Woda toaletowa Barbie Owocowe marzenia z przywieszką
- Pachnąca mgiełka
- Spray ułatwiający rozczesywanie włosów
- Woda toaletowa Barbie Owocowe marzenia
- Szaliczek Barbie
- Dziennik, ołówek i szablon Barbie
Zbankrutuję!!!

"Barbie to wciąż ulubiona lalka wszystkich dziewczynek. Teraz będzie towarzyszyć nie tylko podczas zabawy, ale również w czasie kąpieli! Avon wita w różowym świecie i prezentuje wyjątkowe produkty do pielęgnacji ciała i włosów, które sprawią ogromną radość wszystkim fankom Barbie. Delikatne formuły, fantastyczne zapachy oraz różowe opakowania z wizerunkiem ukochanej towarzyszki zabaw to gwarancja przyjemnej pielęgnacji i wspaniałej zabawy. 
Szampon do włosów Barbie „Magiczny Blask” o wyjątkowo delikatnej formule to kosmetyk, który zapewni włosom czystość, świeżość oraz blask. Pozostawia po sobie przyjemny zapach. Zaletą szamponu jest również to, że nie szczypie w oczy. Po zastosowaniu włosy będą nie tylko puszyste i lśniące, ale również łatwe do rozczesywania."






Szampon zamknięty w plastikowej buteleczce z zamknięciem typu klik o pojemności 200 ml. Butelka jest lekko przezroczysta dzięki czemu widać ile produktu zużyliśmy. Kolor szamponu jest lekko różowy, do tego szampon ładnie i delikatnie pachnie, nie mogę sobie skojarzyć do czego jest podobny zapach,aczkolwiek nie jest typowo chemiczny. Jest bardzo wydajny! Mam go od 7 czerwca a zużyły dziewczynki dopiero 1/3 butelki! Bardzo dobrze się pieni,wystarczy troszkę szamponu i cała główka umyta. Nie zauważyłam również żadnych podrażnień ani wysuszenia skóry głowy. Czy szczypie w oczy to nie wiem,żadna nie dała zaryzykować dla sprawdzenia :P



"Płyn do mycia ciała Barbie „Bąbelkowa zabawa” nie tylko pozwoli na dokładne umycie ciała, ale również wypełni wannę pachnącą pianą o kremowej konsystencji. Bąbelkowa kąpiel to sposób na wspaniałą zabawę. Dzięki pielęgnującym właściwościom i delikatnej dla skóry dziecka formule płyn także odpowiednio nawilży i oczyści ciało.
Produkty o delikatnej formule są dostosowane do potrzeb wrażliwej i delikatnej skóry dziecka.
Zalecane dla dzieci powyżej 3. roku życia."




Płyn do mycia ciała zamknięty w plastikowej butelce z zamknięciem typu klik o pojemności 200 ml. Butelka lekko przezroczysta dzięki czemu wiemy ile produktu zużyliśmy. Kolor płynu jest bezbarwny, pachnie tak samo jak szampon. Wydajność dla mnie też dość duża, bo używamy od 24 maja, na 2 dzieci i została 1/3 butelki :) Nalewam trochę na gąbkę i myjemy ciałko :) Czasami dziewczyny wleją go sobie do wanny bo lubią pianę :) Nie podrażnił ani nie uczulił dziewczynek, skórki też nie wysuszył. 

Cena waha się w zależności od promocji od 8,99 zł - 18,00 zł

Podsumowując zapewne kupimy je ponownie! 
Choć teraz w zapasie są 3 inne produkty dla dzieci to do tych na pewno wrócimy! 

Jest jeszcze wersja dla chłopców Hot Wheels, sąsiadka używa płynu i szamponu i też jest zadowolona :)
 


Jakich produktów dla dzieci używacie? 


Przypominam również o konkursie organizowanym na FB na fanpage Fin-Pol
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=497306643671629&set=a.482140001854960.1073741828.482136211855339&type=1&theater

15 komentarzy:

  1. Nie kupiłabym nic dla dziecka z takich kosmetyków typu barbie itp. Raz kupiłam Hello Kitty to porażka , woda a nie szampon + żel , śmierdziało i nic się nie pieniło. Dla dziecka używam sprawdzonych marek np. Ziajka , bambino , hipp , bebe itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak były małe to używałam J&J, Bobini, Nivea, Hipp
      teraz większe to już szukają czegoś co im ładnie pachnie i wygląda :P uroki posiadania córek haha
      no ale te ładnie pachną i krzywdy widzę nie robią więc dla nas są ok :)

      Usuń
  2. ostatnio zostałam wypsikana mgiełka do włosów, właśnie z tej serii przez kilkuletnią kuzynkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie kosmetyki dla dzieci tylko nie zawsze się trafią z dobrym składem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś na skład uwagi nie zwracam :P
      jak nic nie szkodzą to ok,jak by coś się działo to zaraz bym na skład spojrzała

      Usuń
  4. ja w gimnazjum uxywałam perfumy hanny montany ;D slicznie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania też chciała takie perfumy i faktycznie ładnie pachniały,ale że akurat były wtedy inne wydatki to nie kupiłam
      za to ma perfumy i dezodorant Monster High :P

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że moi chłopcy będą mniej wymagający co do kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń
  6. zaprzyjaźnione dzieciątko też dostało szał na tle tych kosmetyków. Moim zdaniem pachną za słodko, ale dziewuszka jest zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś lubiłam produkty AVON ale niektóre wysuszały skórę. Te dla dzieci ładnie pachną ale troszkę są mało wydajne. Opakowanie przyciaga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas akurat z wydajnością tych 2 jest na prawdę dobrze,biorąc pod uwagę,że idą od razu na 2 dzieci :)

      Usuń
  8. Osobiście nie mam przekonania do kosmetyków dla dzieci z Avonu. Dla swojego smyka kupuję w rossmannie Bi-es ze spidermanem ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.