sobota, 10 sierpnia 2013

TAG - 50 faktów o mnie

Cześć
Mam dzisiaj dzień lenia i to takiego totalnego...jedyne na co miałam chęć to zwykłe zakupy i poranna toaleta....
Jeszcze takiego dnia to ja dawnoooo nie miałam!!! Ale na pewno się przydał :)
Więc tak siedząc i się nudząc, czytając na blogach falę "50 faktów" postanowiłam i ja napisać kilka słów o sobie :)

No to zaczynam :P

1. Boję, brzydzę się pająków! nie znoszę! i jak w domu jakiś się pojawi to nawet pajęczynki ze ściany nie ściągnę z obawy,że jakiś może mi spaść na głowę :P co najlepsze, jako dziecko, zawsze z bratem jak chodziliśmy do babci, biegając wkoło bloku, zbieraliśmy wszystkie pająki ze ścian i po kolei wyrywaliśmy im nogi...

2. Jestem uzależniona od konkursów na FB, zaczęłam od grudnia 2012 r. i tak mi zostało, nie wierzyłam w te konkursy dopóki moi znajomi zaczęli wygrywać :) wcześniej też miałam szczęście, np. z Lays'ów wygrałam laptopa HP, z gazet kosmetyki,książki dla dzieci,zabawki. Niestety nie mam szczęścia w grach typu lotto, kasy wygrywać nie mogę,ale przynajmniej nagrody rzeczowe się trafiają.

3. Uwielbiam wiosnę jest to jedyna pora roku, która odpowiada mi pogodą i temperaturą.

4. Lubię chodzić do lekarza, nie aby posiedzieć w kolejce czy "pogadać ze znajomymi", ale dbam o swoje zdrowie. Jedyne co zaniedbałam to zęby :( mam pęknięte górne 1 i chodzę ze szparą między nimi już rok! nawet uśmiechnąć się nie mam jak...za długo już wybieram się do dentysty :/

5. Mam młodszego o 2 lata brata. Byłoby nas 4,ale los zdecydował inaczej.

6. Z mamą mam świetny kontakt! Szkoda,że nie od początku, ale dobrze, że odkąd poznałam mojego męża, z mamą dogadujemy się czasem bez słów.

7. Jako 12-latka miałam niezbyt miłe przeżycie, wręcz bardzo traumatyczne(?), choć mam nadzieję, że aż tak nie wpłynęło na moje dalsze życie.

8. Pedofilom i innym zboczeńcom obcięłabym odpowiedni narząd i jeszcze posypała solą dla większego cierpienia! 

9. Jestem za karą śmierci! Niestety nasze państwo jest zbyt naciskane przez Kościół i pewnie do takiej kary nigdy nie dojdzie...szkoda :/

10. Uwielbiam internetowe znajomości! Mam "forumową siostrę", która była już u mnie 2 razy z mężem i dziećmi, a ma do mnie około 400 km!!! Spotkałam również 2 inne forumowe koleżanki "na żywo",a do 2 kolejnych wybieram się i dojechać nie mogę :/ Nigdy nie sądziłam,że tak polubię całkiem obce i nieznane mi osoby.

11. Najwygodniej mi na podłodze :P nawet jak odpoczywam wolę poleżeć na czymś twardym niż na łóżku :)

12. Mąż NIGDY nie mówi do mnie po imieniu, zwraca się do mnie "kochanie", "rybko" :) "Aniu" to już jest BARDZO RZADKO szczególnie jak bardzoooo nabroi :P czyli było tak może ze 2 razy. Ja do męża tylko "kochanie", nie umiem powiedzieć do niego "Adam".

13. Kocham malować paznokcie! Choć tego na blogu nie widać (jeszcze!) to jestem lakierową maniaczką! Chodząc do Technikum co tydzień miałam coś nowego na pazurkach, wyłącznie mojego wykonania - wzorki, naklejki, kolory! Nikt mi nie wierzył, że to wszystko robiłam na moich własnych paznokciach. Długo, oj bardzo długo nie malowałam paznokci, potem pozbyłam się lakierów, ale na nowo zbieram sobie kolekcję i po lecie zapewne często coś będziecie na blogu oglądać :)

14. Nie lubię się malować, robię to bardzo rzadko! jedyny mój "makijaż" to pomalowane rzęsy lub błyszczyk na usta, cieni do powiek nie mam w ogóle a już tym bardziej żadne podkłady itp. nie są mi znane :P stawiam na naturę :D Maluję się (a raczej ktoś mi robi makijaż) tylko jak idę na jakąś imprezę typu wesele, więc za często to nie jest.

15. Odkąd mam dzieci nie jestem w stanie normalnie obejrzeć horrorów! dla mnie to dramat totalny, bo uwielbiam ten rodzaj kina, niestety przy ostrzejszych scenach zasłaniam oczy :P Za to filmy erotyczne oglądam z chęcią :D erotomanka ha ha ha :P

16. Nie wydaję dużo pieniędzy bo ich nie mam :P Gdybym miała więcej to zapewne bym więcej wydawała,a tak kupuję tylko to co niezbędne.

17. Kiedyś chciałam zostać policjantką lub sekretarką. Niestety do pierwszego nie mam kondycji, a do drugiego matematyka i liczby to dla mnie czarna magia :P

18. Jestem antyćwiczeniowa :P choć w gimnazjum i szkole średniej byłam w szkolnej drużynie koszykarskiej!

19. Mam buty rozmiar 41 (czasem nawet 42!) i przez to ciężko mi kupić jakieś fajne buty, a z racji wzrostu - 177 cm - nie noszę obcasów, choć nie ukrywam, że bardzo bym chciała! Ale niższy mąż by się załamał.

20. Kocham koty!!! Od zawsze chciałam mieć jakieś w domu, w końcu mąż dał się przekonać i mam brytyjkę :P

21. Jestem typową "kurą domową" i z tym mi najlepiej :) Jednak w końcu mając 27 lat przydałoby się pójść do jakiejś pracy i odpocząć od dzieci...

22. Jestem nerwowa i potrafię być wredną suk* Niestety jak ktoś mnie nie lubi ja nie lubię jego, jak mnie obgaduje za plecami i się dowiem, przy najbliższej okazji wygarnę to tej osobie w twarz! nie ważne czy w tłumie czy na osobności. Przez moją szczerość nie mam wkoło zbyt wielu znajomych, ale przynajmniej są ze mną ci prawdziwi.

23. Uwielbiam gotować! Mogłabym eksperymentować bez końca! Niestety mąż jadłby tylko najchętniej zupę pomidorową, fasolową i naleśniki, a dzieci najlepiej słodycze :/ Ale mam nadzieję,że kiedyś to się zmieni :)

24. Kiedyś sporo czytałam, najszybciej "wchłonęłam" 4 części Harrego Pottera :P Z czasem czytałam coraz mniej, teraz już wcale :( muszę w końcu znaleźć czas na fajną książkę.

25. Dzieci nauczyły mnie cierpliwości, a raczej jak ich się nie pozbyć w natłoku krzyku, bicia i ciągłego chcenia czegoś :P

26. W szafie mam minimalistyczną ilość ciuchów i ja mogę z czystym sumieniem powiedzieć,że jak mamy iść na imprezę to faktycznie "nie mam w co się ubrać" bo mam same wygodne ciuchy, żadnych wyjściowych.

27. Wolę przebywać z facetami niż z kobietami.

28. Chciałabym mieć tatuaż, jednak z racji bólu jaki mu towarzyszy pewnie nigdy nie będę go miała :( 

29. Lubię pomagać i robię to jak tylko mam możliwość :) Sama otrzymałam wiele pomocy od innych.

30. Jestem nieśmiała w stosunku do nowych ludzi, nie potrafię tak po prostu zaczepić i spytać nawet o drogę :P

31. Burza to mój żywioł, jak przychodzi sezon na nią to bym mogła siedzieć w oknie i podziwiać.

32. Nienawidzę oliwek, serów pleśniowych, owoców morza i innych takich dziwactw :P papryki też nie cierpię, ale zjem ją tylko w leczo i w sałatce z ogórkami :)

33. Lubię mieć dużo kwiatów na parapetach, ale tylko tych liściastych, żadnych kwiatowych, nie lubię potem sprzątać ciągłych opadających płatków :P

34. W facetach pierwsze na co zwracam uwagę to dłonie i zęby :D jak to mnie odstraszy to może być nawet bogaty ale nie będzie miał u mnie szans!

35. Nienawidzę palaczy!!! Sama nie palę, jako jedyna, bo brat i rodzice palą jak smoki! Jak ja w takim domu wytrzymałam???! Jeszcze męża mam palącego, ale już mu zapowiedziałam, albo on rzuci palenie albo ja jego!!!

36. Przed 30-stką zamierzam zmienić swoje dotychczasowe życie.

37. Wszyscy namawiają mnie do zdawania na prawo jazdy. Jednak ja jakoś zapału do tego nie mam. Na kartę rowerową zdawałam 2 razy :P

38. Nie mam na nic alergii i całe szczęście :D

39. Kocham wodę!!! Jestem zodiakalnym raczkiem więc nic dziwnego. Niestety rzadko bywam nad jeziorkiem (a mam do niego 2 km) bo mąż boi się wody...

40. Najczęściej najlepiej czuję się tylko w swoim towarzystwie, muszę pogadać od czasu do czasu z kimś mądrym to gadam ze sobą :P ale skromność :P

41. Bałagan w domu mam dość często. Ale to nie z mojego lenistwa tylko przez dzieci :D ja posprzątam a one zaraz narobią syfu i to zawsze wtedy jak ktoś ma przyjechać :/

42. Lubię rodzinne imprezki, ale tylko wybrane ;) Nie lubię za bardzo rodziny męża, są wyjątki ale nieliczne ;)

43. Lubię zmieniać telefony i jak mam tylko okazję to pozbywam się starego by wziąć jakiś nowy :) w ciągu 9 lat odkąd posiadam komórkę nie jestem w stanie policzyć ile miałam telefonów.

44. Nie podążam za modą, chyba nigdy nie byłam modnie ubrana :P cenię sobie wygodę i mam ciuchy dotąd dopóki nie ma w nich dziury :P

45. Marzy mi się własny domek z podwórkiem, a na nim zwierzątka spokojnie sobie biegające :)

46. Lubię się kłócić :P ale nie po to aby komuś uprzykrzyć życie tylko po to aby oczyścić atmosferę :) czasem się tak zbiera w naszym małżeństwie gdzie naprawdę przydałaby się kłótnia aby wszystko z siebie wyrzucić to mój mężu wtedy najlepiej mnie unika czym jeszcze bardziej mnie wkurza!

47. Urodzona ze mnie optymistka. Niczym się nie przejmuję, będzie co ma być :)

48. Jestem uzależniona od komórki i zawsze odbieram telefon czy odpisuję na smsy :) Choć jak nie mam na nic ochoty to zostawiam telefon w kącie i się do nikogo nie odzywam, oduczam się od ciągłego posiadania tel., kiedyś nawet z nim do wc chodziłam :)

49. Jestem za pomocą chorym ludziom, zapisałam się do fundacji DKMS jako dawca szpiku, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła komuś pomóc!

50. Nie lubię mówić o sobie i napisanie tych 50 faktów o mnie było nie lada wyzwaniem :)


Uffff! Udało się napisać fakty na mój temat :) Co sądzicie o mnie? :P

14 komentarzy:

  1. Momentami jakbym czytała o sobie :) Wysoka jesteś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zabawa, może kiesyś się złamię i też odpowiem:-)Nie sądziłam,ze taka wysoka jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz, fajnie się pisze o sobie :)
      mogłabym być trochę niższa ;)

      Usuń
  3. z pająkami i kotami i wiosną możemy sobie podać rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hhmmmmm trafiłam na twój blog całkiem przypadkiem ....i tak juz zostałam, znalazłam cie na FB;) i tam cię polubiłam....wiesz....juz dawno myslałam nad tym- czy moge zrobić ci jakąś paczuszkę z kosmetykami?tak poprostu .... magę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jako kto na FB polubiłaś?

      Usuń
    2. byłoby miło dostać jakiś prezent od kogoś ale jeszcze milej wiedząc najpierw od kogo :)

      Usuń
    3. juz daję Ci znać o sobie na FB;)

      Usuń
  5. fajny blog, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz...ja też dziś mam takiego lenia :P Współczuję jeśli chodzi o rodzeństwo,ale dobrze,że jest jeszcze brat.Fajnie,że dogadujesz sie tak dobrze z mamą,a zboczeńcom i innym też bym tak zrobiła...!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.