Avon - Zestaw do stylizacji brwi

Cześć!
Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, ale przyznaję, że ogarnął mnie trochę pisemny leń, za to ogarnął szał porządków :) Dopadł mnie również duch świąt, bo zaczęłam robić bombki z włóczki, na razie od wczoraj schnie 9 sztuk i na pewno zrobię ich więcej! Efekty niedługo również będą na blogu, oraz wpis krok po kroku. 

Tymczasem zapraszam na wpis o zestawie do brwi, nie mogłam znaleźć zdjęć, które robiłam jak go kupiłam, więc robiłam z aktualnego zużycia.


Avon - Zestaw do stylizacji brwi



Idealne brwi? Nic prostszego!

Sposób użycia: 
1. Nałóż wosk, aby ułożyć i wygładzić brwi. 
2. Użyj cienia, aby podkreślić kształt brwi i wypełnić luki.


SKŁAD:





Kiedyś nie zwracałam uwagi na podkreślanie brwi, był makijaż twarzy, ale brwi w sumie pozostawały nie ruszane. Dopiero odkąd prowadzę bloga, zauważyłam, że odpowiednio "zrobione" brwi potrafią bardzo dużo zmienić w naszym wyglądzie. 



Zakupiłam zestaw do stylizacji brwi, pamiętam, że była fajna promocja i tanio wyszło. Na początku dziwnie mi było z pomalowanymi brwiami, nie wychodziło mi to za bardzo. Z czasem doszłam do wprawy i myślę, że teraz efekt jest bardzo dobry.

Zestaw składa się z wosku i cienia do brwi, oraz dołączony jest aplikator, który ułatwia aplikację, niestety z pędzelka już wychodzą włoski :( Dostępna jest tylko jedna wersja kolorystyczna soft brown. Aplikacja jest bardzo łatwa, szybka i przyjemna. Duet bezzapachowy.


Opakowanie jest solidne i ładne, cieszy mnie, że dołączono do niego również lusterko, które umożliwia drobne poprawki o ile są one potrzebne. 
Wosk bardzo dobrze układa brwi i ich nie skleja, ale jest mniej wydajny niż cień. 
Cień ma dość ciemny i chłodny odcień, nie osypuje się i dobrze utrzymuje na brwiach.

Efekt końcowy jak dla mnie jest bardzo zadowalający.


Brwi pozostają w stanie nienaruszonym przez cały dzień, nawet podczas deszczowej pogody nie zauważyłam ściekania i ubytków.
Z tym zestawem możemy pobawić się trochę w cieniowanie, efekt jaki chcemy uzyskać możemy stopniować od delikatnego do bardzo mocnego, wszystko zależy od naszych chęci. 



Na razie to mój jedyny zestaw i wiem, że kupię go ponownie jak się skończy. W promocji można go kupić od 17,99 zł, cena regularna jest dość wysoka, bo 36 zł. 



Jestem ciekawa czy Wy też podkreślacie swoje brwi?
Co stosujecie?
Jak podoba Wam się efekt końcowy?

Buziaki :*

Komentarze

  1. Lubię testować takie sety do brwi więc może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt :) Ja akurat zamówiłam zestaw z Essence z szablonami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście super efekt :) ehh jak mi się marzy cudeńko tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta paletka, cały czas szukam czegoś idealnej paletki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty do brwi, ale ten kolorek jest dla mnie zbyt ciemny niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dość tani zestaw, ja używam zwykłego cienia matowego ale czas to zmienić i kupić coś specjalnego do brwi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt ;) ale ja już znalazłam swojego ulubieńca do stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt, bardzo ładny i cena w promocji fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię podkreślać brwi, choć również na początku nie mogłam się przyzwyczaić do "nowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka kupiła, dała mi raz użyć. Ten wosk nie do końca spełnia moje oczekiwania, a dla samego cienia nie opłaca się kupić tego pudełeczka, bo są inne lepsze, w bardziej atrakcyjnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś średnio mnie przekonują takie zestawy, wolę kredkę do brwi a obecnie mam żel stylizujący i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt końcowy bardzo fajny, nie miałam tego zestawu, ale może w promocji się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyszły Ci te brwi :) Obecnie używam do podkreślaniach swoich flamastra z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*