Peemer - błyskotliwy gadżet urodowy na telefon

Hej!
Dawno mnie nie było!!! Ale wracam, żeby nie było, że zaniedbuję ;)

Dziś będzie o bardzo ciekawym gadżecie na telefon, czy faktycznie taki przydatny i niezbędny, dowiecie się w dalszej części :)

Lusterko Peemer - błyskotliwy gadżet na telefon dla każdej kobiety


Oto Peemer. Stylowe, nietłukące się lusterko na Twój telefon. Ręczne wykonanie gwarantuje dbałość o każdy szczegół. Szeroki wybór wysokiej jakości materiałów, kolorów i zdobień pozwoli Ci wyrazić siebie w dowolnym stylu na różne okazje. 
Od tej pory nie musisz się martwić o brak lusterka. Będzie ono przy Tobie 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę i możesz z niego korzystać zawsze wtedy -kiedy zajdzie taka potrzeba, zadbała o to polska marka Phone Mirrors Design w oparciu o własne doświadczenia i obserwacje młodych, ambitnych kobiet sukcesu. Znalazła rozwiązanie - wprowadzając na rynek najnowszy produkt- ręcznie robione, wygodnie doczepiane na cieniutki rzep do obudowy telefonu lusterka. 
Kwiatek, owal, serce, prostokąt, a może kwadrat?Złoto, srebro, tworzywo sztuczne lub zdobienia Swarovskiego? Jaki designerski kształt tego gadżetu wybierzesz? Ręcznie robione lusterka PEEMER wykonane są ze świetnej jakości materiału.Urzekający kształt, przykuje uwagę każdego bystrego obserwatora.



Lusterko Peemer trafiło do mnie dzięki testom z TrustedCosmetics.pl. Przybyło do mnie pięknie zapakowane, cieszyło oko niesamowicie. Czułam się jakbym dostała prezent bez okazji :) Na test miałam 15 dni, dzisiaj przychodzę z opinią dla Was.


Peemera używałam szczególnie do selfie, ale sprawdził się też dobrze do poprawki makijażu, a koleżanki były bardzo zainteresowane nowym gadżetem. 

Moja wersja to Premium i powiem Wam, że o wiele bardziej mi się podoba niż lusterka serii Joy&Fun.

Żeby przymocować lusterko do telefonu należy najpierw odkleić folię zabezpieczającą rzep, a następnie dobrze przykleić do obudowy lub telefonu. Rzep umożliwia wielokrotne odklejanie, jednak producent zaleca aby za często tego nie robić, gdyż skraca to jego żywotność.
Do lusterka był dołączony również czyścik, który ułatwia utrzymanie naszego gadżetu w czystości.



A teraz jak używanie Peemera ma się w praktyce, czy faktycznie jest taki pomocny i niezastąpiony?

Jeden wielki plus za to, że nie trzeba nosić już dodatkowego lusterka w torebce, które czasem nawet mi się tłukło (Peemer jest nietłukący). 
Chcę spojrzeć czy makijaż się nie rozmazał to biorę do ręki telefon i się przeglądam.
Idealne selfie? Nic prostszego, lusterko ułatwia sprawę. Mogłabym zrobić sobie selfie aparatem z przodu telefonu, ale rozdzielczość jest słabsza i zdjęcie już nie wychodzi tak dobrze, a teraz dzięki Peemer mogę za pierwszym razem zrobić sobie dobre zdjęcie, bo wiem jak idealnie ustawić telefon
Lusterko nie przeszkadza w codziennym używaniu telefonu, nie haczy w torebce podczas wyciągania, nie porysowało się przez te 2 tygodnie, jest bardzo trwałe i naprawdę solidnie wykonane, kamienie Swarovskiego dodają uroku, a każdy kto widzi gadżet przy moim telefonie od razu zadaje pytanie "co to?"



Z początku myślałam, że Peemer okaże się zbędny, jednak teraz nie wyobrażam sobie dnia bez niego, nie odczepiam od obudowy i chyba już tego nie zrobię :)

Koszt lusterek serii Premium to 86 zł, natomiast Joy&Fun tylko 29 zł, sami musicie zdecydować czy cena warta grzechu :)


Peemer na facebooku - klik
Strona sklepu - klik



Lubicie różne gadżety na telefon?
Co myślicie o tym  lusterku?

Buziaki :*

Komentarze

  1. To lusterko to nie taki głupi gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te lusterka, też mam, ale w formie kwiatka, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny gadżet, daje możliwość poprawek makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To gadżet dla mnie bo zawsze mam problemy by zrobić selfie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny gadżet, ale raczej go nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. juz sie dzisiaj gdzieś z nim spotkałam :D Genialny gadżet, dla nas kobitek idealny :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to swietny gadżet! I jak widać bardzo przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprytne, choć cena wydaje mi się zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rozwiązanie, ale cena faktycznie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny gadżet, nie spotkałam się wcześniej z czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to warto odwiedzić pobierajgry.pl bo jest tam naprawdę dużo dobrych tytułów do pogrania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*