Witam ponownie

Cześć!
Wpadłam się pochwalić, że zamierzam wrócić do blogowania. Nie będą to już wpisy dość często występujące, ale chcę na nowo się z Wami widzieć. Brakuje mi tego!

Stało się trochę tego i owego, aczkolwiek mój stan cywilny się nie zmienił. Za to w ciągu tego roku zmieniłam się psychicznie. Staramy się odbudować naszą relację. Zmieniliśmy odrobinę miejsce zamieszkania, mam inną pracę, gdzie spędzam czas od 10 do 18, więc sami rozumiecie, że mój czas na blogu jest ograniczony, przecież dzieci też się domagają uwagi, a dom sam się nie ogarnie ;) Zaczęłam więcej czytać, tym bardziej, że z koleżanką z pracy mamy podobny gust i wymieniamy się zakupionymi książkami, już nie pamiętam kiedy w bibliotece byłam! 

Kolor włosów mi się zmienił, z blondu wyszłam niedawno i mam coś w ciemny brąz z fioletową poświatą ;)

Kochani, pojawi się więcej o książkach, mniej o kosmetykach, zresztą zobaczę co z tego wyjdzie :) Mam nadzieję, że niektózy się cieszą? :)



Do miłego :*

Komentarze

  1. Wreszcie! Jaka piękna odmiana! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wracasz!

    Też kiedyś miałam przerwę w blogowaniu, ale wróciłam, bo tęskniłam za naszym małym światkiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przemiana, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że wróciłaś. Pamiętam jak komentowałam wpis, gdy robiłaś sobie przerwę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*