BOOK TOUR - "Tylko dla dorosłych" Nina Majewska - Brown

Cześć! 
Nie lubię siadać do recenzji książki gdy już jakiś czas wcześniej ją przeczytałam. Nie jestem na świeżo, ale z obowiązków trzeba się wywiązywać. Poza tym mam mieszane uczucia i opinia będzie niezdecydowana ;)

Na tapecie dziś książka z book tour u Zaczytanej Ewelki.


"Tylko dla dorosłych" Nina Majewska - Brown



Oto romans stulecia. A nawet trzech! 
Klara ma pewną pracę, mieszkanie po babci i wiedzie spokojne życie singielki. Ma też kompleksy, matkę, która nie może się doczekać jej ślubu, i okrągłe urodziny, o których woli nie pamiętać. Oraz szalone przyjaciółki, które uznały, że najwyższa pora, by Klara wzięła sprawy w swoje ręce, i wyciągnęły ją na babski dzień w SPA. Spektakularną metamorfozę wieńczy niespodzianka stulecia. A właściwie nawet kilku, bo po upadku na zajęciach z tańca na rurze, które są urodzinowym prezentem, Klara budzi się w… 1881 roku!
Miłość, namiętność i gorsety – ta historia przyprawi cię o szybsze bicie serca. I nie tylko!
Po pierwszym szoku odkrywa, że ta zmiana ma swoje plusy. Klara jest traktowana jak dama, a niecodzienna sytuacja budzi w niej ukryte dotąd śmiałość i odwagę. Czas zaszaleć! Przystojny i czarujący Konstanty wydaje się idealnym kandydatem na namiętnego kochanka. Ale to, co miało być tylko chwilową przygodą, niespodziewanie przeradza się w prawdziwe uczucie. Droga do szczęścia nie jest jednak usłana różami: desperacko pragnąca wydać córkę za mąż pani matka pcha Klarę w ramiona dużo starszego wdowca, a wszechwładna baronowa niezbyt przychylnie patrzy na fascynację Konstantego, jej jedynego spadkobiercy, uboższą krewną. Zakochani nie zamierzają jednak dbać o konwenanse. Skandal wisi w powietrzu… Czy ich miłość to przetrwa? I czy odnajdą się w innym czasie?


I wszystko co w książce zostało napisane :)

Wspomnę, że z twórczością pani Niny już się zapoznałam czytając "Ankę", dopiero 1 część, ale dwie kolejne czekają u koleżanki :) Bardzo mi się podobała, więc i do tego romansu podeszłam z dobrym nastawieniem. 

Od razu zaznaczę, że recenzja długa nie będzie, bo nie mam za dużo do powiedzenia. Zresztą trochę czasu mi zeszło żeby cokolwiek napisać. 

Promocja, zdjęcia, opis i takie fajne napięcie wokół książki sprawia, że chce się ją mieć, choćby dla samej okładki, która nas woła i zwraca uwagę. 

Historia sama w sobie jest zabawna. Sama chciałabym mieć takie przyjaciółki, które zafundowałyby mi taki dzień urodzin, tylko czy akurat chciałabym obudzić się w XIX wieku? 

Ogólnie jest poprawnie, z humorem, teksty dziewczyn, które rozbawiały. Czyta się lekko i szybko, jesteśmy ciekawi co będzie dalej. Sceny erotyczne fajnie opisane.

Ale...

Przyznam szczerze, że książka mnie rozczarowała. Nie lubię pisać opinii, która jest krytyczna, ale takie też są potrzebne, wszak każdy ma inny gust. Byłam dobrze nastawiona, a dostałam w twarz. Historia jakby nie dokończona, miałam wrażenie, że czegoś mi brakuje. Nie umiem opisać tego dokładnie, ale na pewno też macie tak, że czytacie i książka nie ma tego czegoś. Za mało pazura, za mało się działo, a początek nie bardzo mnie zachęcał do dalszego czytania. Całe szczęście później się trochę rozkręciło, ale nie na tyle by zachwycić.

Niestety dla mnie okazała się średnią lekturą, choć miło było przenieść się w dawne czasy i wyobrazić sobie te piękne suknie :)

Czy polecam? To już od was zależy jak do tego podejdziecie. Jestem tak pół na pół ;)



Dziękuję Ewelinie (Zaczytana Ewelka), wydawnictwu Burda Książki i autorce Ninie Majewskiej - Brown za możliwość uczestniczenia w book tour i przeczytania tej książki. Zawsze jesteśmy bogatsi o kolejne doświadczenia :)

 


Ktoś z Was już czytał? 
Myślicie jak ja czy inaczej?

Buziaki :*

Komentarze

  1. Książkę mam, więc pewnie kiedyś przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się okładka, jest urokliwa, ale treść raczej nie na mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za szczerą recenzję. Ja nadal się waham, czy warto kupić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie ale wiem, że są ulubieńcy takich klimatów, nawet wśród bliskich mi znajomych. :

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że można u ciebie przeczytać szczerą opinię. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*