Palarnia kaw Cafe Panamera - kilka słów o pysznej kawie

 Cześć!

Jeśli tak jak ja nie wyobrażacie sobie dnia bez kawy to trafiliście w idealne miejsce. Bo dziś chcę Wam napisać kilka słów o palarni kaw, która istnieje od 2013 r., i nie mam pojęcia dlaczego dopiero teraz o nich usłyszałam. 

Cafe Panamera, bo o tym mówię, to zespół kilku przyjaciół, których połączyła miłość do kawy i nie tylko. Ale dzięki temu oddaniu otrzymujemy niesamowity produkt końcowy.


Czy wiesz, że:

- kawa swoją nazwę wzięła od starego arabskiego słowa „gahwah” lub tureckiego „kahweh”, co znaczy „usuwający zmęczenie”, czy też  „siła podnosząca”? 

- konsumpcja kawy w naszym kraju wzrosła o 80% w ciągu 10 lat?

- kawa to praktycznie samo zdrowie? np. u kobiet pijących 2 filiżanki kawy dziennie zmniejsza się ryzyko zachorowania na depresję, a u mężczyzn pijących kawę regularnie zmniejsza ryzyko zachorowania na raka prostaty

To tylko kilka przykładów, ale pokazujących same plusy. 


Cafe Panamera to nie tylko sama palarnia, w której otrzymamy autorskie mieszanki kaw, ale również kawy z całego świata, plus zakupimy różne akcesoria jak np. młynki do kawy, kawiarki, ekspresy i inne. 

Poza tym ciężko tak kupić kawę w sieci w ciemno. Z pomocą służą zestawy specjalnie skomponowane pod nasze potrzeby. Lubisz pić latte i cappuccino? A może espresso i lungo? W tej palarni znajdziesz wszystko. 

Dostępne są kawy mielone i ziarniste w gramaturze 250 g, 500 g i 1000 g.

Ja otrzymałam zestaw powitalny składający się z kaw, z których można spokojnie przygotować każdą wersję tego gorącego napoju:

- Nocny Łowca (Arabica 60% / Robusta 40%) o delikatnym i odrobinę pikantnym profilu smakowym. Najlepsza jako Espresso, Lungo, Latte Macchiato i Cappuccino;

- Czarna Magia (Arabica 80% / Robusta 20%) o lekko owocowym i cytrusowym profilu smakowym. Najlepsza jako  Espresso, Lungo, Latte Macchiato i Cappuccino;

- Nomad (Arabica 65% / Robusta 35%) o profilu smakowym ciemnej czekolady i orzechów. Najlepsza jako Espresso;

- Tango (Arabica 100%) o profilu smakowym czekolady i karmelu. Najlepsza jako Lungo i Espresso;

- Impresja (Arabica 80% / Robusta 20%) o winnym i kwiatowym profilu smakowym. Najlepsza jako Espresso i Lungo.


Moim ulubieńcem został Nocny Łowca, choć pozostałe kawy również mi smakowały. 


Jak widać moim narzędziem do przyrządzania kawy jest French Press. Lubię go, kawa zawsze smakuje idealnie i nie ma fusów ;) Każdą kawusię wypróbowałam w moim sprzęcie, każda z nich z mleczkiem i bez. Wiadomo, że w French Presie nie zrobię cudów. 

Jednak byłam ciekawa jak będą smakować w ekspresie. Na pomoc przyszedł mi ekspres u sasiadki, delektowałyśmy się latte, espresso i cappuccino. Pychotka!!! Przynajmniej mam pewność, że przy zakupie ekspresu do kawy będę się kierować możliwością przygotowania kawy z ziaren i mielonej i wiem, gdzie będę się w tą kawę zaopatrywać.


Zapewne też wiecie, że kawa ma różne zastosowania poza piciem. 

Z fusów możecie sobie zrobić peeling, wystarczy dolać do nich trochę oliwy.

Kawy sprawdzają się również jako dodatek do deserów jak np. tiramisu.


I najważniejsze! 

Kawa jest świetnym dodatkiem do relaksu z książką oraz spotkania z rodziną i znajomymi. 

Aromatyczna, pyszna i gorąca będzie uzupełnieniem jesiennych i zimowych dni.


Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam Wam ofertę palarni Cafe Panamera, a jeśli macie ochotę wypróbować te kawy tak jak ja to mam dla was przy okazji rabat. 

Z kodem BLOG15 otrzymacie -15% zniżki na zakupy w sklepie link -> TUTAJ - obowiązuje na wszystkie kawy z wyłączeniem zestawów i jest ważny tylko do końca września 2021!



Jestem ciekawa czy ktoś z Was miał już możliwość skosztowania tych kaw? 

Która stała się Waszą ulubioną?




Komentarze

  1. Na pewno zrobię zakupy. Uwielbiam kawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, warto skorzystać z kodu i wypróbować, kawy są odpowiednio mielone do danego urządzenia, więc bez problemu znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  2. Osobiście nie jestem wielką fanką kawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się czyta Twoje wpisy, inspirujący blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, przez te piękne zdjęcia muszę sobie kawę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*