Szafka nocna - meble Edinos.pl + rabat

Hej!

Dzisiaj taki trochę inny wpis, bo dotyczący szafki nocnej. Lubicie takie małe mebelki? Na co zwracacie uwagę przy ich wyborze?



Osobiście korzystam z parapetu, bo mamy łóżko pod oknem. Ale widoczna szafka nocna stoi w pokoju córek, przy łóżku najstarszej. Potrzebowała takiej na swoje gadżety. Jak dla niej super sprawa, wszystko pod ręką i zajmuje mało miejsca, w sam raz w ten kącik.


Szafka, pochodzi ze sklepu Edinos -> 
https://www.edinos.pl/

Oferta sklepu stawia sobie za cel zaspokojenie najróżniejszych gustów. Są meble i dodatki klasyczne jak i nowoczesne, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Meble i dodatki są funkcjonalne, praktyczne i komfortowe.



Szafki nocne do wyboru -> https://www.edinos.pl/szafki-nocne


➡️ Mam dla was niespodziankę ⬅️

➡️ Kod rabatowy - edinos50

➡️ Ważny dla pierwszych 20 osób!

Po wpisaniu kodu na stronie: https://www.edinos.pl/rabat  kwota zakupów zostanie automatycznie pomniejszona o 50 zł .



Znacie sklep Edinos.pl

Zamawiacie meble przez internet czy wolicie stacjonarnie?



Komentarze

  1. Piękna jest ta szafka. Jednak ja wolę zamawiać meble osobiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat lubię na żywo mebelki oglądać, ale właśnie też kupuję przez internet. W końcu zawsze jest możliwość zwrotu.

      Usuń
  2. Ja wprawdzie zamiast klasycznej szafki nocnej mam stolik DIY, ale i tak uważam, że warto mieć obok łóżka takie stoliki/szafki, aby mieć gdzie odłożyć telefon, okulary (jeśli ktoś nosi), zegarek itp. czy aby mieć gdzie postawić szklankę z wodą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszystko trzymam na oparciu łóżka, na stolik nie mam już miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta szafka nocna, remont szykuje mi się dopiero na przełomie tegorocznych wakacji więc warto będzie przegadać z narzeczonym temat takiej szafeczki obok łóżka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*