Wina bezalkoholowe - Współwinni sklep

 Hej!

Dawno nie pisałam na blogu, muszę do tego nieco wrócić. 

Takim o to sposobem mam kilka słów na temat win bezalkoholowych. 

Dlaczego akurat o tych? Są 2 powody. 

Po pierwsze nigdy takich win nie próbowałam, skutecznie odstraszały mnie opinie, że takie wina są bez smaku albo w ogóle jakieś okropne i nie warte zachodu. 

Drugi powód jest taki, że aktualnie spodziewam się dzidziusia, a niedawno były moje urodziny, więc mała sąsiedzka spontaniczna imprezka była. 

Wina, które miałam okazję przetestować pochodziły ze sklepu Współwinni. Po krótkiej rozmowie i poznaniu moich preferencji, otrzymałam dwa wina bezalkoholowe.



1. LE PETIT BÉRET – ORGANICZNE I BEZALKOHOLOWE ROSÉ - TUTAJ

Na początku myślałam, że czuję truskawki lub rabarbar. Nawet znajome tak uważały. Wszystkie pozytywnie zaskoczyłyśmy się smakiem, który był łagodny i delikatny. Sama przyjemność dla podniebienia. Idealnie schłodzone dawało ukojenie w gorące popołudnie. Nie mogłyśmy się nasycić.

KRAJ: FRANCJA
KOLOR: BIAŁE
PRODUCENT: LE PETIT BERET
RODZAJ: PÓŁSŁODKIE
POJEMNOŚĆ: 0,75 L
ZAWARTOŚĆ ALKOHOLU: 0,00%

Organiczne wino bezalkoholowe półsłodkie.

Świetlista, jasnoróżowa barwa, cytrusowe aromaty różowego grejpfruta połączone z kwiatowym akcentem.

Petit Berét to:

- Gwarantowane napoje bezalkoholowe, odpowiednie dla kobiet w ciąży i konsumentów Halal,

- produkty z rolnictwa ekologicznego, gwarantowane wolne od pozostałości pestycydów, siarczynów i konserwantów.

- napoje o niskiej zawartości cukru i kalorii, ale pełne owoców!




2. LE PETIT BÉRET – ORGANICZNY I BEZALKOHOLOWY MUSCAT DOUX - Tutaj

Słodycz tego wina i do tego bąbelki rozpoczęły imprezę. Idealnie schłodzone, delikatne, słodkie. Takie wino mogę pić bez przerwy. 

KRAJ: FRANCJA
KOLOR: BIAŁE
PRODUCENT: LE PETIT BERET
RODZAJ: SŁODKIE
STYL: MUSUJĄCE
POJEMNOŚĆ: 0,75 L
ZAWARTOŚĆ ALKOHOLU: 0,00%

Organiczne, słodkie wino bezalkoholowe

Intensywny aromat dojrzałych owoców ze świeżym kwiatowym akcentem, wyczuwalne nuty różane, owoców liczi, dojrzałego ananasa. Na podniebieniu miękkie, harmonijne, gładkie i świeże.





Uwielbiam wino słodkie i półsłodkie. Te oba idealnie trafiły w moje smaki jak i towarzystwu. Już nie mogłam się doczekać aż je otworzę. Idealne dla kobiet w ciąży i dla osób, które po prostu nie mogą w danym momencie pić alkoholu, a uwielbiają wino. Do tego bardzo niska ilość kalorii!

Polecam bardzo Współwinni i na pewno skuszę się na inne wina. 

Poza tym muszę wspomnieć, że sklep ma swoją siedzibę w Gdyni, więc miejscowi mają gdzie zajrzeć :) Dodatkowo w sklepie dostępne są również zestawy win, wina alkoholowe, dodatki i akcesoria oraz kosmetyki na bazie wina!

Zapraszam również na facebooka i instagram sklepu.


Znacie ten sklep? 
Piliście już wino bezalkoholowe? 
Jakie macie zdanie?



Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*