wtorek, 20 sierpnia 2013

Oczyszczanie, tonizowanie i nawilżanie w jednym?

Witam
Obiecałam dziś napisać to piszę :) pogoda za oknem przybija i nie nastraja pozytywnie, ale trzeba myśleć i mieć nadzieję, że jeszcze przyjdą ciepłe dni.

Przedstawiam wam Żel 3 w 1 z wyciągiem z aloesu i imbiru: oczyszczanie, tonizowanie i nawilżanie od Avon do cery suchej i normalnej






SKŁAD:


- coś ten aloes i imbir na samym końcu....


OD PRODUCENTA:



WYGLĄD:



MOJA OPINIA:
- opakowanie - plastikowa miękka biała butelka z wszystkimi informacjami, o pojemności 200 ml, zamknięcie "klik", jednak swobodnie można odkręcić zakrętkę :)
- konsystencja - białe mleczko o przyjemnym odświeżającym zapachu
- działanie - producent obiecuje, że "po spłukaniu skóra będzie oczyszczona, stonizowana i nawilżona" i nie wiem co o tym myśleć... w sumie na pewno jest oczyszczona i stonizowana, ale nawilżona już nie bardzo, skóra jest gładka i żel pozostawia uczucie świeżości, ale niestety nie nawilża, po jego użyciu zawsze stosuję krem nawilżający. w sumie za cenę 3,99 zł (cena regularna to 12 zł) to i tak dobrze sobie radzi :) Jednak według mnie nie jest on warty uwagi i ja go już nie kupię. Skusiła mnie niska cena,wypróbowałam, skończyłam i nie polecam.
Już lepszy był Żel i tonik 2 w 1 który chyba teraz sobie zamówię.

Jakich produktów do mycia twarzy używacie?

8 komentarzy:

  1. Dokładnie,za tą cenę to jeszcze nie taka tragedia,ale widze,że niewypał to samo ze składem tak jak piszesz te ekstrakty są na końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie gdyby jeszcze były chociaż w połowie to coś by dały a tak na samym końcu to lipa :/

      Usuń
  2. 3w1, czyli wszystko w jednym :D I nic nie robi zbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i jest do bani, kosmetyk przechodni, w końcu któraś koleżanka z rzędu się wkurzyła i wyrzuciła. Trzeba było tak zrobić na początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam,ale w sumie zużyłam i nie zaszkodził,fakt nic lepszego nie zrobił,ale cóż nauczka na przyszłość ;)

      Usuń
  4. uzywalam tego spcyfiku do cery tlustej, rowniez nie zaszkodzil,ale bez szalenstwa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś - skomentuj, na pewno cię odwiedzę.
Jeśli blog ci się spodoba - dołącz do obserwatorów.