Avon - żel i tonik 2 w 1

Hej! 
Na dworze pięknie! Korzystam z wolnej chwili kiedy to Milenka poszła na drzemkę i piszę pościka :)

Oczywiście przypominam o moim rozdaniu z piękną biżuterią do wygrania, który trwa do końca dnia 17 maja! Macie już mało czasu na zgłoszenie. Zapraszam TUTAJ 

I jeszcze w miarę mojego wstępu, chcę bardzo podziękować Joannie, która prowadzi bloga http://kosmetasia.blogspot.com/ za pomoc w zrobieniu widżetu z Gadułeczkami :) Nie szło mi nic w tej kwestii, a Joasia wszystko mi pięknie wytłumaczyła "jak krowie na rowie" i jest! Jeszcze raz DZIĘKUJĘ! 

A więc dziś o Oczyszczającym żelu i toniku 2 w 1 Drzewo herbaciane i Ogórek firmy Avon :) Właśnie go kończę więc postanowiłam napisać kilka słów :)



Kupiłam go około 2 miesięcy temu, fakt,że nie stosowałam codziennie,ale wg mnie i tak jest wydajny. Żel jest przezroczysty, niezbyt mocno lejący,taki w sam raz ;) 



Zamknięty w buteleczce o pojemności 125 ml z zamknięciem typu "klik". Ładnie pachnie, bardzo dobrze oczyszcza skórę, dzięki czemu jest odświeżona i nawilżona. Nie podrażnił ani nie uczulił. Cena w obecnym katalogu to 9,99 zł. Więc wg mnie idealnie pasuje. 
Na minus dla mnie jest tylko to,że opakowanie nie jest przezroczyste przez co nie widać ile żelu jeszcze pozostało.

Lubię ten żel i na pewno kupię ponowne opakowanie. 


Co sądzicie o produktach Avon? Miałyście ten żel?

Komentarze

  1. Nie przepadam za kosmetykami 2 w 1 . Wolę osobne wersje.
    Ps. Też mam córę Milenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenki są fajne :)
      też taka rozrabiara jak moja?

      Usuń
  2. sądzę, że kosmetyki 2 w 1 nie są zbyt trafione. Są dla leniwych tak naprawdę ;)

    a u mnie nowa metamorfoza! zapraszam: http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś, ale jakoś nie lubię kosmetyków z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Avonu najbardziej uwielbiałam zmywacz do paznokci i serię SSS taka różowa,mieli boski peeling do ciała! no cudo jak dla mnie ;) a i jeszcze lubię ich płyny do kąpieli :)

      Usuń
  4. z Avon'u miałam tylko lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. testowałam i jest dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie ufam już Avonowi, ostatnie kilka razy się bardzo zawiodłam. Tego produktu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dość często swego czasu kupowałam i w sumie żaden mnie nie zawiódł :) znaczy szampony mają do dupy :P

      Usuń
  9. ciekawa jestem czy na moj typ skóry równieżbyłby dobry. Ogolnie to nie kupuje w Avonie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja skórka jest normalna i nie potrzebuje nie wiadomo jakich cudów :)

      Usuń
  10. Ciesze sie, ze ci sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty tej firmy , ale tego nie używałam. :)

    może obserwujemy wzajemnie?
    Pozddrawiam, Stella x

    OdpowiedzUsuń
  12. DZIEKI TWOJEJ CIEKAWEJ RECENZJI POSTANOWILAM BLIZEJ PRZYJRZEĆ SIE TEMU PRODUKTOWI

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*