Moje zakupki Avon :)

Hej!
Obiecany pościk z moimi zakupami zrobionymi w Avon. Zamówienie złożone wczoraj o godzinie 8, dostarczone kurierem dziś o 14 :) A więc oto co sobie sprawiłam:

1. Żel do golenia - 8,99 zł

 2. Płyn do kąpieli Biała Lilia - 16,99 zł

3. Żel pod prysznic Citrus Burst - 5,99 zł

4. Peeling do ciała Wanilia - 8,99 zł (pachnie przecudnie!)

5. Zestaw tropikalny Granat i Mango - Owocowe mleczko do ciała, Żel pod prysznic, Mgiełka do ciała - 15,99 zł

6. Tusz do rzęs brązowo-czarny - 9,99 zł
7. Błyszczyk do ust - 9,99 zł

8. Coś dla Hani i Milenki - Barbie Płyn do mycia ciała i włosów - 9,99 zł

Dzięki zniżce 40 % za pierwsze zakupy powyżej 200 zł, za swoje produkty widoczne na zdjęciach zapłacę tylko 29,03 zł. Mogłam jeszcze coś dobrać,ale cóż już mam kolejny katalog więc jest w czym wybierać :)

I tak się zastanawiam czy zestaw nr.5 chcielibyście na konkursik za jakiś czas?

Pozdrawiam :) i lecę po Hanię bo jedzie już z przedszkola :)

Komentarze

  1. Sama kupuję dużo w Avonie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczęłam,choć kiedyś co katalog musiałam coś zamówić od bratowej męża,bo nie mogłam się powstrzymać :P

      Usuń
  2. płyn do kąpieli miałam kiedyś ..jabłko z cynamonem ( ojej do dziś pamiętam ten zapach mmmm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak cudnie pachniał! zawsze co fajne szybko wycofują :(

      Usuń
  3. Z chęcią zestaw 5 do konkursiku ^^
    A ja przeholowałam z zakupami na ameen :/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nic nie zamawiałam z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm więłaś zakupy za ponad 200 zł a do zapłaty masz 29 ? jak ? ;) mogłabys wytłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak,że za pierwsze zakupy powyżej 200 zł mam 40% zniżki
      miałam 210 zł z groszem ;)
      mama zamówiła na 40 zł,sąsiadka na 90 zł, ja na 80 zł :D więc wyszło około 210 zł
      dzięki zniżce na rachunku jest około 160 zł,przez co ja "za swoje zakupy" widoczne na fotkach zapłaciłam tylko niecałe 30 zł :)
      ale jeśli ktoś miałby znajomych którzy by na tyle złożyli zamówienie to by mieli w kieszeni 40 % zakupów czyli gdyby to co ja zamówiłam kupił ktoś inny to bym po prostu miała kasę dla siebie,ale zamówiłam ja,bo miałam tylko parę dni do końca katalogu i nie było jak szukać innych :) ale taka zniżka jest tylko do 1 zakupów

      Usuń
  7. żele pod prysznic z Avonu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki avon:) Zresztą opłaca się być konsultantką nawet dla własnych potrzeb:)) Jedyne czego nie lubię to cieni do oczu jak dla mnie mają zamało pigmentów a tak wszystko resztę polecam:D uwielbiam ich perfumy i szminki:D
    Świetne zrobiłaś zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami coś z Avon kupię, ale to tak okazjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz regularnie będę zamawiać :) sobie i znajomi też już chętni :)

      Usuń
  10. Życzę wielu klientów :)
    Zestaw nr 5 - musi mieć przepiękny zapach:) Żele pod prysznic z tej serii Senses są przecudowne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*