Biovax - odżywka do włosów ciemnych + maseczka

Witam was w ten cieplutki dzionek

Przypominam o konkursie u mnie, który znajduje się TUTAJ, gdzie do wygrania jest piękny komplet biżuterii ręcznie robionej. Zapraszam

Dziś o odżywce Biovax dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych, którą można zakupić na kosmetykizapteki.com


Skład i działanie:







Sposób użycia:

CENA: 19,93 zł / 150 ml

Moja opinia:
+ Odżywka mieści się w przezroczystej plastikowej butelce o pojemności 150 ml, dzięki czemu widać ile jeszcze odżywki pozostaje do zużycia. 
+ Wygodny dozownik w sprayu
+ Wydajność - odżywkę używam już miesiąc i mam jeszcze na parę razy do użycia (tym bardziej,że stosuję ją razem z moją 6-latką)
+ Spełnia swoje działanie - włosy są gładkie i miękkie, są nawilżone i zdrowsze
+ Ułatwia rozczesywanie i to ogromny "+" za to z mojej strony,bo na tym najbardziej mi zależało, moje włosy po umyciu ciężko rozczesać, a z tą odżywką jak ja to mówię "idzie jak po maśle" i to dosłownie! I jak wspomniałam stosuję ją z córką, gdyż jej włosy rozczesać to się trzeba namęczyć! I tu również sobie rewelacyjnie radzi, dzięki czemu Hania teraz z uśmiechem przychodzi się czesać i nawet sama to robi,bo tak łatwo idzie rozczesywanie
+ Bardzo przyjemny zapach
+ Nie obciąża włosów
+ Dostępność - do kupienia m.in. również na Allegro


Jedyny "minus" tej odżywki jest taki, że nie da jej się stosować na suche włosy pomimo zapewnień producenta. Próbowałam i miałam wrażenie jakby były przetłuszczone, więc ta opcja odpada.

Czy kupię ponownie? zdecydowanie TAK! i już zakupiłam kolejną buteleczkę


Do odżywki dołączona była również  Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych


Pojemność 20 ml



Saszetka wystarczyła na 2 użycia, nie trzeba jej dużo nakładać, dobrze się rozprowadza, więc nie ma z nią żadnego problemu :) Nie obciąża włosów, nawilża je, są miękkie w dotyku. 
Niestety na stronie, na której do kupienia jest odżywka, maseczki tej nie ma dostępnej :/ Ale poszukałam i znalazłam na Allegro TUTAJ do kupienia o pojemności 250 ml lub 500 ml, w cenie od około 14 zł/250ml do około 24 zł/500 ml

Czy kupię? Myślę,że TAK, kusi mnie bardzo i się nie zdziwię jak niedługo się w nią zaopatrzę.

Do kompletu jest jeszcze szampon do włosów ciemnych i czuję, że też niedługo u mnie zagości po porażce z szamponem Radical, o którym pisałam TUTAJ


Co sądzicie o produktach Biovax? Stosujecie coś z tej serii? 



Komentarze

  1. używałam takiej dwufazowej, ale zielonej :)
    jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się wydaje,że te wszystkie są super i do tego pięknie pachną :)

      Usuń
  2. moje włosy niestety ta odzywka obciążyła nie zużyłam jej do końca ogólnie jakoś moje włosy źle wyglądają po odżywkach bez spłukiwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje właśnie lepiej wyglądają po tych bez spłukiwania
      u mnie natomiast właśnie te spłukujące obciążają włosy

      Usuń
  3. musze wypróbować, nie wiedziałam o tym ;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*