Neonkowe pazurki

Hej :)

Dziś taki luźny pościk o paznokciach,a raczej inspiracje dla mnie, ponieważ za jakieś 2 tygodnie idę znowu zrobić pazurki (chodzę co 5-6 tyg.)

Tym razem można powiedzieć, że chcę nieco zaszaleć, bardziej z kolorkiem, ponieważ teraz z racji tego, że byliśmy na weselu miałam białe z brokatem, to tym razem potrzebuję jakiejś wersji neonowej, wesołej, idealnej na lato :)

Oto co mi wpadło w oko i nad czym będę się zastanawiać









Jak widzicie lubię jak mi coś błyszczy :D

Jakieś plany na weekend?


Komentarze

  1. Ten drugi mani jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne :) Kurcze, gdybym tylko umiała tak malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam sztucznych paznokci takich. Ostatni świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wszystkie :) ale te ostatnie chyba jakoś troszkę bardziej mi się podobają, takie pomysłowe tęczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem chyba 1 i 2 najbardziej mi się podoba ale faktycznie ciężko wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te z różowymi końcówkami jednak wolałabym wersję bez brokatu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i ostatni są mega :D na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 są śliczne! chociaż 1 też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne jednak nr 2 to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te drugie sa zdecydowanie najladniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za dużo na nich wszystkich brokatu, ale pierwsze są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie neonki faktycznie są idealne na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, ale drugie są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga wersja mi się podoba naj:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pazurki, uwielbiam neony ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię długie paznokcie! są seksi! :-)

    a w weekend impreza!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo super inspiracje, fajne kolorki ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam jak robiłam takie pazurki ;) ah to były fajne czasy ;) aż zatęskniłam.
    Podobają mi się te drugie :) zresztą wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*