Apis Szampon błotny z minerałami z Morza Martwego Jedwab + Masło karite

Hej!
Dziś już ostatni z 3 wpisów poświęconych kosmetykom firmy Apis


Tym razem słów kilka o szamponie :)
Przepraszam, że dopiero dziś, ale internet mi szwankuje :(


Apis Szampon błotny z minerałami z Morza Martwego  Jedwab + Masło karite



Od producenta: 




SKŁAD:



MOJA OPINIA:
Opakowanie to 250 ml butelka z zamknięciem na "klik", wygląda na solidnie zrobione, podejrzewam, że zamknięcie mi się nie urwie ;) Szata graficzna czytelna i nawiązująca do morza i błota :) Pod światło widać zużycie szamponu.



Zapach typowo szamponowy ;) szybko znika z włosów, barwa szara kojarząca się z błotem, konsystencja nieco galaretowata jednak z łatwością wydobywa się z butelki :)




Wydajność - muszę go za każdym razem do jednego mycia używać 2 razy, więc wydajność spada, po 2 tyg zużyłam już ponad połowę butelki.




Działanie - szczerze to mam mieszane uczucia co do tego szamponu. Dla przypomnienia mam suche włosy, do tego farbowane.
Zacznę może od plusów:
+ włosy są mocniejsze i jakby mniej się łamią 
+ nadaje włosom blask
+/- jedwabiście miękkie i gładkie w dotyku - tak, ale dopiero drugiego dnia po umyciu, pierwszego dnia jak wyschną są jak siano...
+ ładny zapach
+ dobrze sobie radzi z usuwaniem olejków
+ włosy dobrze się rozczesują (nie potrzeba używać odżywek)

Minusy:
- puszenie! choć tego już się spodziewałam jak zobaczyłam skład ;) na szczęście nie było ogromne i dało się je poskromić maską do włosów
- potrzeba podwójnego mycia
- włosy szybciej się przetłuszczają - jak zwykle mogłam myć włosy co 3,a nawet 4 dni, tak w tym wypadku max 2 dni i potrzebne jest mycie




Podsumowując - niby minusów jest mniej, jednak puszenie i przetłuszczanie decydują o tym, że ja na pewno nie sięgnę po ten szampon.
U mnie się nie sprawdził, ale na innych włosach może być zupełnie inaczej i kto inny może być z niego zadowolony :)


Zakupić można go na stronie sklepu tu KLIK w cenie promocyjnej 16,90 zł (regularna 19 zł)

Ktoś miał ten szampon lub inny od Apis? Jak się sprawdził?

Pozdrawiam! 




Komentarze

  1. Spodziewałabym się silnego oczyszczenia a nie konieczności częstszego mycia :<

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że żawiódł,ja nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak na moich włosach zadziałaby, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to wszystkimi szamponami myję włosy 2 razy :)
    Nie znoszę efektu puszenia! Ciekawe czy u mnie by podobnie zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo minusów...

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupię bo ja myję włosy codziennie. Kilka razy dziennie bym nie przeżyła :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa recenzja, szkoda że puszy włosy....

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam przyjemności stosować szamponów tej firmy i pomimo że mam na jakiś chęć to opinie raczej mają one średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro powoduje wcześniejsze przetłuszczanie włosów to niestety by się u mnie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że skład szamponu zaskakująco niezły, bo pomijając niezbyt chwalebny ale standardowy początek to środek już robi już bardzo dobre wrażenie :) Szkoda, że tak nie do końca się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Blog! :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny szampon,jestem ciekawa jego działania,tym bardziej że ma składniki z minerałami Morza Martwego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*