Zamówienie Avon katalog 01/2015

Cześć kochani!
Jestem u mamy akurat, bo mężu pojechał swoje sprawy pozałatwiać, to korzystam z okazji i pokażę Wam moje zamówienie, które akurat dotarło do mnie wczoraj. 



1. Płyn do kąpieli x2 - Granat i Peonia 500 ml - 9,99 zł/szt.
2. Żel pod prysznic (w zestawie z wodą toaletową 
Summer White z następnego zdjęcia) - 19,99 zł




3. Woda toaletowa z zestawu
4. Woda toaletowa Simply Her za 1 zł - prezent do zamówienia



4. Mydło w płynie Reflection 250 ml - 6,99 zł
5. Relaksująca kąpiel do stóp Orzechy Makadamia 100 ml - 6,99 zł
6. Kojąco-odżywcza kąpiel do paznokci, dłoni i stóp 150 ml - 12 zł
7. Odżywczy peeling do rąk i stóp 75 ml - 9,99 zł



8. Lśniąca szminka Ultra Color edycja limitowana Cozy Mauve - 15,99 zł
9. Szminka "Zmysłowa przyjemność" Daffodil Petal - 10,99 zł
10. Żelowa kredka do oczu Silver - 12,99 zł
11. Eyeliner Mega Effects - 17,99 zł



12. Rozświetlająco-antystresowy podkład w pudrze 
Nude - 26,99 zł
13. Puder prasowany "Idealna cera" Fair - 15 zł



14. Zestaw do stylizacji brwi - 19,99 zł


+ jeszcze gąbki do kąpieli dla dzieci, perfumy Hello Kitty dla Hani, pomadka ochronna i kilka kosmetyków do zestawu dla gadułki :)

Miłego dnia życzę!

Komentarze

  1. Jak pachnie ten granat? Słodko czy nie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie otwierałam, ale w katalogu pachniał słodko i soczyście :)

      Usuń
  2. Super zamówienie:) Chętnie bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama ma ten zestaw do brwi i jest baaardzo z niego zadowolona :) tylko wosk jakoś szybko się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj wypróbowałam i jestem bardzo zadowolona i pozytywnie zaskoczona

      Usuń
  4. Hmm ciekawe zamówienie. Ja bardzo lubię płyny do kapieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę skusić się na maseczkę oczyszczająco z serii planet spa bo bardzo ją lubię oraz na pomadkę :)
    Zapachy znalazłam pod choinką aż 3 więc jestem zaopatrzona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znów zrobiłaś spore zamówienie, lubię zapachy avon i płyny do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spore zakupy. Ja juz dawno nic nie kupowałam z Avonu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zakupy :)
    Daffodil petal mam na liscie zakupowej, daj znac jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jak zwykle inny niż w katalogu ale zbliżony do tego 6 naklejki, coś pod pomarańcz, jeszcze nie użyłam

      Usuń
  9. Ciekawa jestem, jak się będzie sprawował ten zestaw do brwi, daj znać. :) Z Avonu bardzo lubię pomadki, chyba jeszcze żadna mnie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 razie super
      żałuję że wcześniej nie kupiłam

      Usuń
  10. Ciekawe zamówienie. Ja miałam z Avonem kontakt przez 12 lat i właśnie postanowiłam nie zamawiać już tylko poznać inne firmy, ale oczywiście to nie znaczy, że Avon to zło. :)) Uwielbiam ten płyn do kąpieli stóp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy ciekawa szminek i tego zestawu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie z avonu żele i płyny do kąpieli, ale dawno już nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego z kosmetyków :) Szminki wydają się mieć ciekawe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam krem do stóp orzechy makadamia i pachnie prześlicznie :D jak będzie jeszcze dobra cena to zrobię zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam serie Planet Spa. Zapraszam do mnie na rozdanie paletki Zoeva

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego ;) lubię kredki żelowe z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie dawno nie zamawiałam nic z avon, nic nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo proszę o recenzję tego zestawu do brwi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dawno nie zamawiałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płyn do kapieli najbardziej mnie zaciekawił - spore zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też czekam na puder prasowany:) zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle poszalałaś w Avonie :D Ja mam Puder prasowany "Idealna cera" i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaaaak dużo fajnych rzeczy;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te płyny do kąpieli :-) cudownie pachną :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw do brwi i różowa szminka mnie oczarowały :)
    zakupy udane

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam jedną kredkę Super Shock i całkiem fajnie się sprawdza. Szkoda, że moje koleżanki nie są już konsultantkami, bo skusiłabym się na jakaś szminkę lub lakier- widziałam ostatnio na jednym z blogów pięknego, złotego piaska. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że kochasz zakupy ;) Miłośniczki zakupów zapraszamy do współpracy: www.hangers.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę że kochasz zakupy ;) Miłośniczki zakupów zapraszamy do współpracy: www.hangers.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*