Ambasadorka Monte Santi

Cześć!
Mamy wieczór, chwila wolnego przed świętami, więc piszę dla Was posta, do którego się zbierałam i zebrać nie mogłam z braku czasu.

W listopadzie odbyła się akcja szukania ambasadorek na profilu Monte Santi na facebooku. Zgłosiłam się, choć nie miałam wielkich nadziei aby znaleźć się w gronie 1000 szczęśliwych wybranych. Jednak szczęście o mnie nie zapomniało i otrzymałam 3 wina półsłodkie o smakach: Original, Wild Strawberry i Blackberry


Ambasadorki w czasie trwania akcji musiały wykonać 3 zadania opisane w aplikacji, a na koniec wypełnić raport końcowy. 

Szczerze mówiąc, pierwszy raz natrafiłam na takie wina, nigdy o nich nie słyszałam, więc tym bardziej ucieszyłam się z uczestnictwa w akcji. Degustacja przebiegła bardzo pomyślnie. 

Wino okazało się bardzo miłą niespodzianką pod względem doznań smakowych jak i wizualnych. Jest odpowiednio słodkie, po otwarciu uwalnia się aromat owoców zawartych w winie, jest delikatne i idealne do spotkań towarzyskich w kobiecym gronie.

Moim i koleżanek, zdecydowanym faworytem okazał się smak Blackberry (jeżyna). Potem Wild Strawberry (poziomka) i na końcu Original. Wszystkie zgodnie zagłosowałyśmy.


Dzisiaj oczywiście szukałam wina na święta i zakupiłam Monte Santi - Blackberry :)

Znacie te wina?
Jakie smaki preferujecie?

Buziaki :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*