Dbanie o higienę jamy ustnej z marką Pierre Fabre Oral Care

W jaki sposób dbasz o higienę jamy ustnej? Masz swoje ulubione produkty, a może szukasz czegoś nowego? 

U mnie od jakiegoś czasu goszczą produkty marki Pierre Fabre Oral Care, a są to:

- Eludril Sensitive płyn do płukania jamy ustnej - Płyn do płukania jamy ustnej dla zębów wrażliwych przeznaczony do ochrony zębów przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak ciepło czy zimno które powodują dyskomfort.

- Elgydium Bio Sensitive organiczna pasta do zębów wrażliwychEkologiczna, certyfikowana organiczna pasta do zębów, która pomaga zmniejszyć nadwrażliwość zębów już po 2 tygodniach stosowania.

- Elgydium Clinic 15/100 Extra-miękka szczoteczka do zębów Delikatna, higieniczna szczoteczka do stosowania w drugim i trzecim tygodniu po zabiegu. ELGYDIUM Clinic Extra-miękka to idealna szczoteczka przejściowa po zabiegu lub do codziennej pielęgnacji wrażliwych zębów i dziąseł, która zapewnia komfort użytkowania. Delikatne nylonowe włosie do zębów i dziąseł. Bardzo miękkie włosie. Możliwość dezynfekowania w kuchence mikrofalowej. Wrażliwe zęby. Krwawiące dziąsła. Nakładka ochronna. Ergonomiczna.


Moje zęby należą do wrażliwych, niestety. Dość często krwawiły mi dziąsła. Nie było zwykłej szczoteczki, która pomogłaby w tym problemie, a raczej łagodnie sunęła po dziąsłach i zębach. Z tego względu zaczęłam używać szczoteczkę soniczną i problem dość szybko zniknął (kiedyś usłyszałam, że to nie problem szczoteczki, ale jak widać,pomimo wybieraniu tych najbardziej miękkich,problem był). 

Obawiałam się tej szczoteczki, jednak już przywykłam do sonicznej. Ale wypróbować chciałam i jak się okazało, szczoteczka Elgydium pozwoliła myć zęby i dziąsła bez krwawienia. W połączeniu z pastą do zębów, która jest przezroczysta (zaskoczyło mnie to), moje zęby są zadbane i świeże.


Do płukania jamy ustnej w użyciu jest Eludril Sensitive. Fakt, uczucie zimna i gorąca zostało bardzo zmniejszone, ale jeszcze nie do końca zniwelowane. Jednak bardzo lubię efekt świeżości po umyciu jamy ustnej i wypłukania. Efekt ten bardzo długo się utrzymuje.


Zapraszam do zajrzenia na stronę Pierre Fabre Oral Care:

Instagram - TUTAJ 

Strona internetowa - TUTAJ

Na pewno będziemy wracać do tych produktów, a wy?

Komentarze

  1. Dbanie o higienę jamy ustnej jest bardzo istotne i przykładam do tego dużą wagę, więc chętnie wypróbuję te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie przetestuję ten płyn do płukania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*