Avon - 2w1 Maseczka wygładzająco-rewitalizująca Anew Vitale

Witajcie :)
Mało mnie ostatnio, ale to ze względu na piękną pogodę! Wczoraj cały dzień spacerki i plac zabaw, mam chyba dzisiaj zakwasy :P Dzieci nie dadzą teraz poleniuchować, ale nic dziwnego słonko wyszło, prawie wiosna, to po co siedzieć w domu?

Mam dla Was dziś moje zdanie na temat maseczki z Avon, kupiłam ją dawno, bo we wrześniu...potem jakoś od połowy października przez ponad miesiąc ją używałam 3 razy w tygodniu i zapomniałam o niej :/ ale miałam jej jeszcze nieco w opakowaniu więc postanowiłam wykończyć i napisać dla was recenzję, a warto :)

Avon - 2w1 Maseczka wygładzająco-rewitalizująca Anew Vitale 
(seria 25+)


Linia Anew Vitale wzmocniona kompleksem ProEnergy jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet w wieku 25+, żyjących aktywnie, w szybkim, często stresującym tempie. Aksamitne gładkie, nawilżające szybko wchłaniające się formuły o pięknym kwiatowo-owocowym zapachu nie zatykają porów i nie powodują efektu nieestetycznego świecenia.

Odkryj bardziej promienną, pełną energii cerę. Maseczka wygładzająco-rewitalizująca Anew Vitale z oczyszczającymi drobinkami skutecznie usuwa zanieczyszczenia i odblokowuje pory, poprawiając tym samym ich wygląd. Aksamitna Formuła z kompleksem ProEnergy zaraz po zastosowaniu łagodzi wygląd drobnych zmarszczek* i powiększonych porów, optycznie wyrównując struktury skóry i potęgując jej naturalny blask. W efekcie skóra wygląda na wypoczętą i pełną energii.
Po zaledwie 2 tygodniach stosowania minimalizuje niedoskonałości skóry i sprawia, że pory są praktycznie niewidoczne.
*Na podstawie badania opinii konsumenckich

Sposób użycia: Wmasowywać w oczyszczoną skórę przez 1-2 minuty. Pozostawić na 10-15 minut po czym spłukać. Stosować 3 razy w tygodniu.

Skład: Aqua, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Glycerin, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Polyacrylate, Silica, 1,2-Hexanediol, Acrylates Copolymer, Betaine, Caprylyl Glycol, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Dimethicone, Laureth-4, Silica Dimethyl Silylate, Disodium Edta, Parfum, Thiodipropionic Acid, Salicylic Acid, Tromethamine, Dilauryl Thiodipropionate, Panthenol, Mesyloxybenzyl Methoxyethyl Chlorobenzamide, Saccharomyces Ferment Lysate Filtrate, Pichia Ferment Lysate Filtrate, Palmitoyl Tetrapeptide-10, Cl 17200, Cl 19140.


Seria Anew Vitale 25+ składa się z:
- Lekki krem na dzień SPF 25 UVA/UVB (tubka) 50 ml
- Krem na dzień SPF 25 UVA/UVB 50 ml
- Żel Krem na noc 50 ml
- Krem upiększający BB SPF 20  30 ml
- Żel-Krem do pielęgnacji okolic oczu 15 ml
- Żel do mycia twarzy 125 ml
- 2w1 Maseczka wygładzająco-rewitalizująca 75 ml


MOJA OPINIA:
- opakowanie - jak widać wyżej maseczka jest w miękkiej tubce o pojemności 75 ml z zamknięciem na "klik", dodatkowo zapakowania w opakowanie kartonowe i dołączona ulotka papierowa, tubka różowa, charakterystyczna dla całej serii przeznaczonej dla cery 25+, lekko przezroczysta


- zapach - przyjemny, kwiatowy jak opisuje producent, czuć go tylko na czas trzymania na twarzy

- konsystencja - kremowa o jasnym różowym kolorku, z malutkimi drobinkami, co przyznam było dla mnie zaskoczeniem, bo kupowałam tą maskę w ciemno


mam nadzieję, że widać drobinki?


- działanie - powiem szczerze, że maseczka działa! wygładza skórę twarzy, nawilża - krem do twarzy po jej użyciu jest zbędny, skóra jest "pełna życia" taka świeża i promienna :) do tego te drobinki masują twarz i jest ona zrelaksowana, przyznam, że bardzo spodobał mi się efekt, mój mąż którego wtedy nie było w domu, bo był za granicą, po powrocie od razu zauważył zmianę wyglądu mojej twarzy, widać było, że jest wypoczęta. Ni wywołała uczulenia ani podrażnienia.

Jedyny minus to może być cena bo regularnie kosztuje 35 zł, czasem cena waha się między 19-29 zł, udało mi się ją kupić za 9,99 zł, przyznam, że jeszcze ją kupię, przymierzam się jeszcze do zakupu do kompletu żelu do mycia twarzy, czy resztę serii warto, nie wiem, może wypróbuję :)

Co sądzicie o tej masce? ktoś miał? a może ktoś używał pozostałe kosmetyki z tej serii i co o nich myślicie?



Komentarze

  1. nie miałam, cena wysoka ale jeszcze przystępna, a skoro działa to można sobie pozwolić :) ja nie miałam ale lubie takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale z tego co czytam warta wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nie ,ale avon znam od zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze takich nie potrzbeuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie kupuję w Avon, ale maseczka wydaje się warta wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z tej serii od Avonu miałam tylko próbkę kremu ;) Ale ta maska może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mam zaufania do kosmetyków z Avonu. Lubię tylko ich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jej, ale brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jej i świetnie, że się sprawdziła :) miałaś farta, że dorwałaś ją za 9,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko przekonać mi się do kosmetyków z Avonu... i tusz do rzęs który miałam, i mus do ciała nie spełnił swojego zadania, niestety :( a maseczki nawilżające muszę stosować bo moja skóra twarzy jest zbyt sucha i sam krem nie zawsze sobie radzi... może jak będzie w cenie za 10 zł to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, pogoda taka piękna, że aż szkoda siedzieć przed kompem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam tej maseczki, bo jakoś nie mam przekonania do produktów firmy Avon ;) nie używam również maseczek w tubkach ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałam nic z Avon'u poza płynem do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja skóra trochę jeszcze za młoda jest na te specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 25+? oj to ja jeszcze troszeczkę poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mnie ta seria nie kusi a w sumie niebawem 30+ będę musiała zakupywać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja może się skuszę. Kiedyś sprzedawałam Avon i sporo tego używałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. nieważne ile kosztuję ale jeśli ma takie działanie to ja MUSZĘ ją mieć ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie mam zaufania do avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. czytałam już kilka bardzo dobrych opinii o całej tej serii z Anew Vitale więc, kiedyś chyba się na nią skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info :)
      choć ja jakoś przekonania do ich kremów do twarzy nie mam, nie wiem czemu ale sprawiają wrażenie,że nic nie robię,po prostu, nie wiem skąd we mnie takie odczucie bo nigdy nie używałam :P a może skompletuję całą serię i będę wszystko na raz testować i zobaczymy jaki będzie efekt :)

      Usuń
  21. Fajnie, że się tak świetnie sprawdziła :) Nie miałam jej nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  22. maseczki z Anew są badzo dobre i wspaniale odżywiają skórę:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. z tej serii maseczi jeszcze nie testowałam, recenzja brzmi zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena jest dość wysoka jak na maseczkę... ale skoro jest efektywna, to warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz jest w promocji za 14 zł

    OdpowiedzUsuń
  26. to dziala ,dziewczyny .naprawde warto kupic .Maseczka jest rewelacja .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*