Avon katalog 2/2014

Hej

Za oknem mam właśnie deszcz! Czyżby jesień? :P

Dziś mam do pokazania moje zakupki z Avon, tym razem bardzo skromne, bo już dużo kosmetyków mi się uzbierało :)




1. Nowy zapach Avon Femme, po powąchaniu kartki przepadłam i musiałam zamówić! za całe 29,99 zł :D



2. Kolejna nowość w Avon - Szminka "Doskonałość absolutna" wg producenta powinna nadać kolor, nawilżyć, odżywić i chronić, zobaczymy, póki co od wczoraj sobie używam i sprawdzam :) cena 15,99 zł - mam odcień Luscious Peach



3. Kredki do oczu Color Trend, każda po 4,99 zł :P - wzięłam czarną, brązową i białą



4. Miałam też zamówione 2 produkty po 1 zł, ale poszły już jako prezenciki dla 2 klientek :) były to:
- rewitalizujący żel do mycia ciała Himalajskie Jagody Goji

- Balsam do rąk i ciała Malina i Hibiskus


Miłego dnia :*

Komentarze

  1. chcę kupić tą szminkę ;) daj znać jak sie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie narzekam,ale to dopiero drugi dzień :)

      Usuń
  2. U mnie na rano padało ;/

    Też jestem ciekawa tej szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. żele :)
      teraz w poniedziałek idę robić inny wzór :)

      Usuń
  4. fajne :) ja z avonu jestem uczulona na tusze do rzęs ale balsamy czy kosmetyki kolorowe czasem zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z 2 katalogu mam z netto perfumy scientity:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo jestem ciekawa tej szminki . czekam na opinię ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, kiedy ja miałam coś z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja nie przepadam za Avonem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami kupuje kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie zamawiam niczego z Avon ;p
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak pachnie ten nowy zapach Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy super:))ciekawa jestem jak pachnie ten perfum?pomadka,kredki,żel do ciała ahh cudeńka czekam na ich recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chcę te perfumki :) :) :) bardzo fajne zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam taki balsam, boski zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy pachną ładnie :), a z tych kredek mam czarną. Jest okej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten balsam i muszę przyznać, że jest bardzo fajny i nieziemsko pachnie :)
    pozdrawiam Cie serdecznie :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zamówiłam tą białą kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prawdziwe wspaniałości!

    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie zazdroszcze
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/roses-roses.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jakoś nie lubię avonu, chociaz zapachy mają ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a u mnie wiosna ani deszczu ani sniegu ciąglre piekne sloneczko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam biało kredeczkę jest ok:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*