Joko Cosmetics - Pomadka do ust z masłem shea J62

Witajcie :)

Przychodzę do Was z recenzją świetnej pomadki do ust :)
Wygrana kiedyś u Makijażowo od JOKO Cosmetics

Mam na myśli  Pomadkę do ust z masłem shea J62


Bogactwo składnikow odżywczych zawartych w złotej pomadce JOKO sprawia, że nawet suche i spierzchnięte usta są nawilżone i wygładzone.
Pomadka zawiera formułę powergrowR, ktora delikatnie powiększa usta, filtry przeciwsłoneczne oraz kompozycję witamin.Witamina A stymuluje
syntezę kolagenu, ktory uwydatnia usta i działa przeciwrodnikowo. Witamina E nawilża oraz działa kojąco na skorę. Witamina F przywraca
skorze zaburzoną rownowagę kwasowo-wodno-lipidową oraz posiada rozbudowane funkcje ochronne. Złota pomadka JOKO gwarantuje rownomierne
rozprowadzenie koloru. Jest to możliwe dzięki zawartości masła Shea, ktore posiada właściwości natłuszczające i nie podrażnia skory.
Kolorystyka: 11 kolorów

MOJA OPINIA:
Opakowanie to pełny luksusik w małym wydaniu, złoto z literką "J", posiada minimalne informacje, czyli kto wyprodukował i termin przydatności od otwarcia, w tym wypadku są to 24 miesiące. 


Kolor jaki posiadam to nr J62 i bardzo przypadł mi do gustu :)


Kosztuje około 20 zł, według mnie warta swojej ceny.

Nawilża, nie podkreśla suchych skórek, usta są miękkie, zapach lekko chemiczny, ale nie przeszkadza w użytkowaniu ;) Aplikacja bardzo łatwa, podoba mi się opcja "klik" podczas zamykania pomadki, mam pewność, że mi się ona sama nie otworzy.


Tak wygląda na moich ustach:




Wystarczy 1 warstwa :) ja z przyzwyczajenia smaruję usta podwójnie :)
Trwałość zasługuje na pochwałę, ponieważ bez jedzenia i picia utrzymała się u mnie 3-4 godziny co już dawno mi się z żadną pomadką nie zdarzyło!
Schodzi z ust równomiernie.


Kto posiada jakąś pomadkę od Joko? Jakie inne ich kosmetyki możecie polecić?

Komentarze

  1. fajna pomadka, chociaż ja nie lubię kolorówek.... może są jakieś bezbarwne?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mój kolor ale ładnie no i wytrzymała :) szczęściara z Ciebie w tych konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam nic z Joko, ale chyba czas najwyższy to zmienić :D
    osobiście polecam pomadki z AVON-u tylko takie powyżej 20zł (no chyba że jest promocja), bo również bardzo dobrze nawilżają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Avonu mam kilka i ostatnią nowość "doskonałość absolutna" i też bardzo fajna

      Usuń
  4. Kolor piękny ♥ Niestety nie mam nic z tej firmy ;/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknu kolorek tej pomadki, nie za blady, nie za mocny, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny stonowany kolorek ,ale lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic z Joko ale kiedyś miałam cienie z drobinkami bardzo dawno, ale były świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Usta wyglądają bosko! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolorek
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/mint-dressut.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się prezentuje i ładnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podkreśla suchych skórek, hmm :) Miałam taką i po kilku godzinach moje skórki były bardzo widoczne ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie podkreślała, zresztą u mnie żadna pomadka jaką posiadam tego nie robi,może takie mam usta :)

      Usuń
  12. nazwa firmy jakby znajoma ale nie pamiętam bym coś miała z ich asortymentu, kolorek szminki bardzo ładny a to,że nie podkreśla suchych skórek to bardzo duży plus dla mnie i jak sie na nią natknę to chętnie kupię ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam pomadek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 h to jednak chyba za mało jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten kolor , ale totalnie nie pasuje on do mojego typu urody.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kolor i wygrawerowane logo na pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemny kolor :) Co prawda mi nie pasuje, ale sądzę że znajdę jakiś inny odcień dla siebie w ofercie marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten eyeliner boski jest (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie posiadam żadnego produktu z tej marki,ale może kiedyś się skuszę :)
    http://inspiredbylifeman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor,lubie ta firmę,chociaż rzadko ją nabywam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny kolor ;]
    też mam podobny odcien z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jak pomaluję usta non stop suche skórki, a tutaj tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o marce Joko jeśli mogłabyś napisać gdzie można spotkać asortyment tej firmy bo bardzo mnie zaciekawiłaś ceną i trwałością kosmetyku. Bardzo chętnie przetestuję na sobie zwłaszcza kolor bo bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź tu http://www.joko.pl/zakupy.php i wybierz swoje województwo :)
      z tego co przeszukałam internet to są dostępne też w drogeriach Sekret Urody

      Usuń
  24. Ja często używam lakierów Joko. Pomadek nie używam nigdy, bo mam manię zlizywania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolorek! na ustach wygląda bardzo naturalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię pomadki Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna recenzja:)http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten sam odcień pomadki z JOKO i bardzo ją lubię, ma piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wczesniej o niej nie slyszalam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolor, taki nie nachalny. Ja ostatnio zaniedbuję się makijażowo :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Róże zawsze zdobywają moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*