Gołąbeczki

Witam niedzielnie
Jak ten tydzień niemiłosiernie szybko minął! Jutro okaże się czy mój mąż jedzie do Niemiec i kiedy dokładnie oraz na jak długo,więc proszę o trzymanie kciuków!
Wczoraj miałam dzień pełny energii! Wysprzątałam prawie cały domek,wzięłam się za skubanie prawie 5 kg gęsi i zaczęłam od około 16 godziny robić gołąbki :) Zeszło do 20,w międzyczasie jeszcze musiałam wykąpać moje 2 łobuzice,które  uparcie pomagały przy gołąbeczkach,rozlewając przy tym 1/3 sosu pomidorowego :P
Narobiłam 3 gary i chyba z tydzień będziemy to jeść :P

Jak zawsze do farszu dawałam kaszę jęczmienną, ryż i mięsko mielone wieprzowe tak wczoraj postawiłam na kaszę gryczaną, ryż i zmielone mięso z piersi kaczki i gęsi :) Mówię Wam rewelacyjne!!!

Moje pomocnice :)
wybaczcie jakość,ale fotki robiłam telefonem




A tu gołąbeczek na spróbowanie :P


Tak więc dzisiaj będzie pyszny obiadek :)

Miłej niedzieli :*
Jutro będzie post z recenzją lub denko,jeszcze muszę pomyśleć :)

Komentarze

  1. Ja tez powaznie mysle nad wyjazdem za granice, ale to sie jeszcze okaze. P.S. Masz cudne córeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!
    ps: chce współpracować z jedną z firm ale potrzebuje do tego wejść na ich stronę z mojego ostatniego postu, wejdziesz i klikniesz? będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!
    ps: chce współpracować z jedną z firm ale potrzebuje do tego wejść na ich stronę z mojego ostatniego postu, wejdziesz i klikniesz? będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym takich gołębi :D My też myślimy o wyjeździe za granicę , ale tak rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pracowite i sliczniutkie!A gołąbki,no cóż narobiłaś mi smaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie dwie ślicznotki ;)
    aż mi narobiłaś ochoty na takiego gołąbeczka ;)
    proszę wysłać pocztą! ;D
    chociaż w sumie lepiej kurierem, bo paczki i długo idą i otwarte dochodzą ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tu nie byłam. Ja uwielbiam gołąbki i mam jeszcze dwa w lodówce :-) Ja zawsze z Mamą robię i się potem dzielimy. A Dziewczynki masz śliczne!
    P.S. Zapraszam na candy do mnie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie twoje wpisy lubię NAJBARDZIEJ:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*