Jesienne kolczyki od Sutasz Mili

Witajcie
Już prawie wieczór, a ja piszę posta...Miał być już w sobotę, ale nie miałam jak porobić fotek :( W końcu dziś zakupiłam zwykłe paluszki i na jakiś czas starczą :)
Mąż dzisiaj miał wyjechać do Niemiec, jednak wyjazd przełożył się na piątek, w sumie dobrze, bo mamy tu jeszcze parę spraw do załatwienia :)

Parę dni temu spotkała mnie miła niespodzianka, gdyż Milena z bloga Sutasz Mili zaproponowała mi prezent w postaci wybranych przeze mnie kolczyków, znaczy wybierałam tylko kolory, reszta pozostała niespodzianką :) Postawiłam na kolory kojarzące mi się z jesienią - żółty, pomarańczowy, czerwony i brąz. 

Na blogu cały opis z czego i jak zostały wykonane kolczyki metodą sutasz :) Zapraszam TUTAJ do poczytania :)

Te cudeńka otrzymałam:




Jak dla mnie są bardzo piękne!!! 
Mam już 1 parę - wygrane w konkursie u Mili (znaczy się miałam :P bo dziewczyna kuzyna mi je podebrała), w kolorze żółci i zieleni.


Kolczyki są wykonane dokładnie i starannie, widać ile serca zostało w nie włożone! Obejrzałam je z każdej strony :P i na pewno wiem, że długo mi posłużą! Myślę nad dokupieniem sobie do nich bransoletki co by nie posiadać samych kolczyków, bo jak to wygląda? A tak będzie ładny komplecik akurat odpowiedni na tą porę roku. 
W ogóle jestem zachwycona wyrobami sutasz! Trzeba się zapewne "pomęczyć" aby wyszło coś naprawdę godnego założenia, bo początki są trudne, ale dojście do wprawy to 100% satysfakcji :)

A teraz pokażę jak się prezentują na moich uszkach :) Tylko wybaczcie wygląd :P ale dopadła mnie dzisiaj migrena, jestem jak przejechana przez tira... :P zresztą ja i tak nie jestem fotogeniczna ;)








Jak Wam się podobają? 

Zapraszam oczywiście do odwiedzenia bloga Mili - TUTAJ --KLIK-- jak również polubienia fanpage Mili TUTAJ --KLIK-- - zapowiada się konkursik z momentem pojawienia się 500 fana :)

Lubicie biżuterię ręcznie robioną czy jednak wyroby jubilerskie?

Komentarze

  1. sama zamawialam juz nie raz bizuterie handmade i jestem bardzo zadowolona. do dzis dodaje do nie jednej stylizacji na blogu by ja orzezwic, Twoje kolczyki Ci pasuja, dla mnie by jednak nie byly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      handmade też mam już kilka
      jednak lubię srebro,ale najlepiej jako łańcuszek i bransoletkę na nogę
      reszta może być ręcznie robiona,ma w sobie "to coś"

      Usuń
  2. Są świetne, pasują Ci do okularków, ogólnie wkonanie eleganckie i takie szykowne, kolory fajnie dobrane. Jednym słowem bardzo mi sie podoba.:) ja sama nigdy do tej pory nie miałam okazji i mozliwosci kupic takich, ale chyba sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci,że warto się zaopatrzyć choćby w 1 sztukę :) potem się uzależnisz :P

      Usuń
  3. No Aniu powiem Ci, że idealnie do Ciebie pasują!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, pasują do Twoich oprawek okularów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*