Męski bubel od Avon

Witam

Oj męczę się dziś okropnie od 5 rano z bólem głowy :( a w domu jak na złość żadnych leków przeciwbólowych :(

Przychodzę zatem do was z postem o męskim bublu, którego mężowaty nie polubił...nawet ja spróbowałam i totalna masakra!

Nawilżający żel do golenia dla mężczyzn Sport Avon


"Minimalny wysiłek, idealny rezultat. Linia Avon Men Sport stworzona specjalnie z myślą o facetach, którzy uwielbiają adrenalinę i aktywny sposób życia. Wszystko po to, by każdy mężczyzna wyglądał i czuł się świeżo, jak nigdy dotąd.

Działanie: Nawilżający żel do golenia zapewnia komfortowe golenie."



SKŁAD:



OPINIA MĘŻA:

- opakowanie - miękka i wąska tubka, lekko szorstka dzięki czemu nie wyślizguje się z rąk, zamknięcie na "klik", bez problemu żel wydobywa się do końca


- zapach / konsystencja / wygląd - zapach typowy dla męskiego, nie podrażniający nosa, trochę orzeźwiający, konsystencja żelowa, odpowiednia, nie lejąca, kolor jasny zielony


- działanie - jednym słowem porażka! golenie tym żelem to żadna przyjemność, zapycha maszynkę, nie nawilża, po prostu utrudnia golenie zanim je ułatwić :/ mąż goli się co 2-3 dni więc nie jest to duży zarost i mimo nowych maszynek (które stale używa te same) jakoś dziwnie ciągną skórę! 
Spróbowałam dla pewności sama na moich nogach :D i faktycznie jest okropnym żelem, dziwnym trafem nie można się dokładnie ogolić :( 
Skusiła mnie cena,bo kupiłam go za 5,99 zł / 100 ml i kasa wywalona w błoto! 
Odradzam do golenia czegokolwiek :P




Co Wasi panowie stosują do golenia?

Komentarze

  1. Ja nie przepadam za kosmetykami z Avonu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że taki tani i nie wywaliłaś więcej pieniążków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tata go nie chciał używać, powiedział że do bani i chce Bonda =D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*