Nowości zakupowe :)

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnymi nowościami jakie się u mnie pojawiły w ciągu kilku dni. Nie jest tego dużo, ale myślę, że mogę się pochwalić ;)



Najpierw moje zamówienie zrobione w Avon, wrzuciłam tylko to co mi brakowało.

- Żele pod prysznic - Reflection i Ocean Surge
- Szampon do włosów z odżywką dla dzieci
- Płyn do kąpieli Orchidea i Malina
- Podkład rozświetlająco-wygładzający odcień Nude, w sumie poszedł dla sąsiadki, bo jej się skończył, a ja zamówiłam sobie inny, który będzie dalej



Następnie przyszła kolej na woski Yankee Candle, napisałam sobie parę zapachów, które mogą mi się spodobać i zamówiłam, wybrałam:
- Cappuccino Truffle
- Garden Sweet Pea
- Wild Fig
- Cassis
- Pink Dragon Fruit



Na koniec podkład second skin foundation od FM, odcień porcelain



To na tyle moich nowości :)

Poczyniłam też zakupki kosmetyczne i jutro spodziewajcie się rozdania na blogu, a okazją do tego będą 2 lata bloga, które były na początku kwietnia i w sumie 4 urodziny Milenki :) Myślę, że nagrody się spodobają, będą m.in. AA, tołpa, Joko, Virtual, Joanna i inne :) Mam nadzieję, że weźmiecie licznie udział :P

Buziaki :*

Komentarze

  1. ooo fajny zestaw skomponowałaś :) będziesz mieć co testować:) a co do konkursu, na pewno wezmę udział bo już widzę po markach, żę warto :)







    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania :) fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam sobie ten podkład z Avonu. Przyjemnego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękne zapachy wosków yc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. mam go już 2 czy 3 raz, pięknie pachnie, uwielbiam go :)

      Usuń
  6. Mam Cappuccino Truffle, ale jeszcze nie odpalałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki. Ciekawią mnie te podkłady :)
    Na konkurs czekam :)
    Maria Przewłocka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :)
    Ja zapraszam na rozdanie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten podkład z avon, daje bardo przyjemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę się tego nazbierało :) Udanego testowania.

    Zapraszam na nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dzisiaj byłam na zakupach kosmetycznych :P miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woski świetne, muszę częściej je odpalać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj będzie co testować! sporo tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy :) niecierpliwie czekam na rozdanko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten płyn do kąpieli Orchidea i Malina chętnie bym wypróbowała - brzmi fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstyd się przyznać ale tych wosków jeszcze nigdy nie miałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Same skarby u Ciebie widzę :) Od dawna "czaję" się na zakup wosków, ale jeszcze się ostatecznie nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne "zakupki" ciekawi mnie ten podkład z FM..nawet nie wiedziałam, że mają takie w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Twoich wosków miałam Wild Fig i Pink Dragon Fruit :) Ten pierwszy mi się bardziej spodobał, choć jakoś tak kojarzy mi się z jesiennym zapachem. Mam ogromną ochotę na zapach Cappucino Truffle, jestem ciekawa czy Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne nowości :) Zazdroszczę wosków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nowości, mam chyba ten niebieski wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też miałam ochotę na Wild Fig ale jakoś zawsze jak jestem na miejscu żeby kupić to wybieram inne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie poznam Twoją opinię ta temat tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam te woski chyba wszystkie figi nei kojarzę, cassis - rewelacja, - Garden Sweet Pea też suer, daaawno nie miałam go. Figi przyznam że nei pamiętam, a - Cappuccino Truffle jakoś nie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*