Moja kosmetyczna pielęgnacja twarzy

Cześć!
Sama lubię czytać wpisy o takiej tematyce i mam nadzieję, że i Wam się to podoba. Już jakiś czas przymierzałam się do napisania kilku słów o tym, co używam do mojej twarzy.

Dla przypomnienia moja cera jest normalna, w stronę suchej szczególnie w okresie zimowym, bez problemów z trądzikiem, jednak z pierwszymi oznakami starzenia, często czerwienią mi się policzki.


Oczyszczanie:
1. Żel do mycia twarzy peelingująco-wygładzający Lirene
2. Nawilżający tonik do twarzy Brzoskwinia i Kwiat Bawełny



Oczy:
1. Rewitalizujące płatki na powieki Chiński Żeń-szeń Avon
2. Podwójny program liftingujący okolice oczu Anew Clinical Avon

Kremy:
1. Na dzień - Odżywczy krem wygładzający Tołpa
2. Na noc - Przeciwzmarszczkowy odżywczo-łagodzący krem na noc Eveline
3. Zanim nałożę krem używam Serum wypełniające zmarszczki z aktywatorem kwasu hialuronowego Norel Dr Wilsz

2 razy w tygodniu Ekspresowa maseczka do twarzy organiczna Natura Siberica



To by było na tyle w jaki obecny sposób pielęgnuję moją twarz, spodziewajcie się recenzji danych kosmetyków już nie długo :)


Jak wygląda Wasza pielęgnacja?


Buziaki :*

Komentarze

  1. Miałam kilka lat temu ten tonik z Avonu i lubiłam. Natomiast program liftingujący pod oczy nie do końca działał tak jak oczekiwałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłem ten zel Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maseczka mnie ciekawi,dlatego ,że jeszcze nigdy jej nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z pokazanych przez Ciebie produktów nie znam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo kosmetyków używasz do twarzy :) Ja troszkę mniej :) U mnie jest to tonik, peeling, serum, krem pod oczy, i krem do twarzy i czasami jakaś maseczka tylo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żaden z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków nie miałam okazji używać, ale na maseczkę Natura Siberica mam ogromną chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tej ostatniej ekspresowej maseczki

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś często sięgałam po avon, aktualnie rzadko, chciałabym wypróbować produkty Norel

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbowałabym oczywiście Norel i maskę NS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko żel z Lirene, kiedyś używałam, ale chyba moja cera go nie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten podwójny krem liftingujący:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na szczegółową recenzję :)
    Ja używam żelu do mycia twarzy + toniku. Chyba powinnam już pomału zacząć czegoś szukać do skóry w okolicach oczu...

    OdpowiedzUsuń
  13. żadnego kosmetyku z Twojej pielęgnacji nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*