"Pokaż mi swój świat" Daria Skiba

 Cześć!

Zastanawialiście się kiedyś jak byście pokazali swój świat gdybyście dostali takie zadanie w szkole czy na studiach? Co by zadecydowało o tym jak byście to wszystko ukazali? Czy to byłoby małe otoczenie, a może nie wiedzielibyście co tak naprawdę przedstawić? Z takim zadaniem musiała się zmierzyć Justyna, studentka psychologii...


"Pokaż mi swój świat" Daria Skiba


Premiera: 11.05.2021

Wydawnictwo: Videograf 


Widzicie jaką ta książka ma piękną okładkę? Mnie oczarowała! Jak widać, nie trzeba wiele by zwrócić na siebie uwagę.

Tylko ja wiem co przeszłam czytając tę historię. Tylko ja wiem jak mnie wzruszyła. Tylko ja nie wiem jak dobrać słowa by pokazać wam to co tu się działo, jak przelać na papier uczucia, których tu było tak wiele...


"Życie jednak nie było jak tort oblany lukrem czy grubą warstwą czekolady. Pod nią zawsze kryła się gorycz, która zaskakiwała najbardziej pewnego siebie smakosza."


"Pokaż mi swój świat" to jak dla mnie historia spisana sercem i duszą. Wydobyta z najgłębszych zakamarków i przelana na papier. Ubrana doskonale w słowa, w których było czuć każde bicie małego serduszka uroczej dziewczynki. I choć życie nie zawsze jest piękne, to stawia przed nami przeszkody, które nas kształtują i mają sprawić byśmy stali się lepszymi ludźmi. Jakie przeszkody staneły na drodze Justyny? Wszak plan był prosty. Chciała w swoim projekcie pokazać swój świat włączając w to małą niewidomą dziewczynkę o imieniu Martyna. Co się stanie gdy do nich dołączy Rafał... Kim jest i jakie tajemnice skrywa?


"- Twój świat jest piękny. Uśmiechnięty, przepełniony całą paletą barw. Moj jest czarno-biały albo nawet szarobury. Jesteś jak pryzmat, który potrafi ze światła wydobyć całą gamę kolorów. Zauważasz promienie słońca, uśmiechy ludzi. Ja tego nie widzę. Poza tobą oczywiście, ale..."


Ta powieść w swoich niemal 300 stronach zawiera całą paletę uczuć. Barwy emocji przeplatają się tu ze sobą w płynny sposób. Każde uczucie ma tu swój czas, wszystko buduje się powoli i ostrożnie. Tak jak zaufanie, które budujemy wraz z towarzyszącą miłością. Ale czy siła miłości jest tak duża by wybaczyć? Jak odbudować utracone zaufanie? Jak Rafał poradzi sobie z problemami, które rosną jak grzyby po deszczu? Kiedy wyjawi swoje sekrety i zaufa sercu? Czy straci ponownie wszystko?


"- Życie moja droga, jest bardzo trudne i pełne zawiłych zakrętów, ale nie ma takiej drogi, która nie byłaby do pokonania."


Daria Skiba pokazała jak nasze plany mogą się drastycznie zmienić w ciągu jednej chwili. Tej chwili, która dla jednego będzie darowaniem życia, a drugiemu to życie brutalnie odbierze. Ale czy zawsze to co złe musi takie pozostać? Los lubi z nas zadrwić i dać szczęście, tylko czy my jeszcze potrafimy je dostrzec pomimo bólu w sercu? Czy zasługujemy na miłość i drugą szansę?

Jak przeszłość Rafała wpłynie na życie Justyny i małej Martynki? Co ich łączy? Jakie tajemnice skrywają i o czym marzą? Czy przeszłość zapuka do drzwi i wszystko zburzy?

Ta kolorowa okładka otuli was treścią bogatą w miłość i współczucie, dołoży budowanie zaufania i radość z małych rzeczy. Zaszczyci was swoim dobrym humorem, ale i sprawi, że uronicie łzy. Dotrze do was niesamowita prawdziwość tej historii. Tacy ludzie mogą być obok was, ze swoim bólem w sercu, planami na przyszłość i małymi marzeniami. To piękna i emocjonalna opowieść przez którą się po prostu płynie pomimo ogromu uczuć jakie w sobie skrywa.


Dziękuję wydawnictwu Videograf i autorce Darii Skiba za książkę.




Opis: 

Justyna, dwudziestojednoletnia studentka psychologii, w ramach zaliczenia zajęć musi przygotować projekt pod tytułem "Pokaż mi swój świat". Długo zastanawia się, jak zabrać się za ten pozornie łatwy, choć bardzo intrygujący temat. Wtedy z pomocą przychodzi przypadek – w ulubionej cukierni spotyka Rafała, który na oczach klientów dekoruje tort. Chwilę później odbiera telefon od nieznajomej kobiety z prośbą, by podjęła się pracy z sześcioletnią dziewczynką, która na skutek tragicznego wypadku straciła wzrok.

Justyna dostrzega w mężczyźnie ogromną pasję do wykonywanej pracy. Postanawia, że to on i Martynka odegrają główne role w jej projekcie na studia. Jednak Rafał skrywa wiele tajemnic i kiedy między nim a Justyną zaczyna iskrzyć, mroczne sekrety wychodzą na jaw, gasząc tlący się ogień wzajemnej fascynacji.Czy dziewczynie uda się dokończyć studencki projekt? Jak w całej tej sytuacji zachowa się przystojny cukiernik i jaką rolę naprawdę odegra Martynka?

Powieść przepełniona jest ogromnymi emocjami i nagłym zwrotami akcji – nic nie jest takie, jakim mogłoby się wydawać, nic nie jest oczywiste, nic nie jest proste. Justyna i Rafał zostaną wystawieni na próbę, która na zawsze ich odmieni.

Chodź, pokażę ci mój świat.


Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*