Gossi Red - JFenzi Perfume Professional

Cześć

Jak samopoczucia po weekendzie? 
U mnie ok, od jutra znowu pobudki po 6, aby Hanię na przedszkolnego busa zaprowadzać... tak się rozleniwiłam, że nie wiem czy dam radę jutro wstać :P

Dziś przedstawię wam perfumki, które wygrałam na fb

Gossi Red 
JFenzi Perfume Professional



Nuta głowy: gardenia, brzoskwinia, frezja
Nuta serca: kolendra, róża, jaśmin
Nuta bazy: wanilia, paczula, wetiwer

pojemność: 100 ml
cena: około 20-25 zł


Moja opinia:

Przyznam szczerze, że grając o perfumy na profilu JFenzi, wybierałam je w ciemno - sugerowałam się opakowaniem, które od razu zwróciło moją uwagę oraz nazwą, która "zasugerowała" mi, że mogą to być sexowne perfumy ^^


Nawet nie spodziewałam się 100 ml perfum, a 50 ml bo zazwyczaj na takie trafiam jak kupuję, tu od razu miłe zaskoczenie!

Przeszukałam internet i zauważyłam, że JFenzi ma sporą gamę perfum dla kobiet i mężczyzn, więc każdy znajdzie zapach odpowiedni dla siebie :)


- opakowanie - to szklana buteleczka z atomizerem o pojemności 100 ml, czerwona, ale nieco przezroczysta i widzimy ile perfum nam pozostaje

- zapach - myślałam, że będzie bardzo mocny i duszący, jednak zanim je otworzyłam, przeczytałam jakie nuty zapachowe ma i powiedziałam sobie, że jak za mocne to oddam mamie, bo ona takie lubi :D doczytałam wanilię i wiedziałam, że mi się spodobają! faktycznie nieco ostry, ale i sexowny i przede wszystkim nie duszący!


Przede wszystkim jak na tak tanie perfumy, zapach utrzymuje się spokojnie cały dzień! Nie ma potrzeby ponownego psikania w ciągu dnia, znajomi nawet wieczorem pytali co to za perfumy.
Przyznaję, że od świąt używam ich codziennie, bo mnie zauroczyły i całkiem mną zawładnęły!

Znacie perfumy JFenzi?
Jakie zapachy preferujecie?

Pozdrawiam i całuję :*


Komentarze

  1. Nie słyszałam. Lubię słodkie zapachy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wygranej!
    perfum nie znam, ale brzmią ciekawie jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale wyglądają na ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, też na nie polowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam,ale gratuluję wygranej..;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa zapachu,perfumy wyglądają na bardzo fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody :) świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale jak mają w sobie coś z wanilii to może poznam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój humor niestety fatalny :/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja znam i mogę powiedzieć,że są śliczne i trwałe.W ogóle,to znam dużo perfum taj firmy i jestem z nich zadowolona.;))

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest podróbka Gucci Rush jeśli są chociaż trochę podobne, to muszą być piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo podobne ;)

      Usuń
    2. To nie podróbka, jFenzi ma normalne ,trwałe perfumy-nic tutaj podrabiane nie jest,jedynie kolorystyka i wygląd flakonów mogą się kojarzyć z tymi kultowymi. Wśród ich zapachów znajdziemy wiele odpowiedników kultowych perfum,co nie znaczy że są podróbką,ale mają jedynie podobnie nuty zapachowe. Z resztą jeżeli chodzi o jakość czy trwałość to w wielu przypadkach są takie same ,a nawet lepsze niż te "markowe". Perfumy mimo,że niszowe są niesamowicie trwałe,używam ich i spokojnie utrzymują się nawet cały dzień,a nawet jak się rano budzę to nadal je czuje!! Kiedy je testowałam to użyłam ich na nadgarstkach,czułam je tam przez 2,5 dnia !! Oczywiście potem już czułam je tylko,gdy wąchałam nadgarstki,ale pamiętam jak na drugi dzień,mimo iż użyłam swoich perfum to te z jFenzi wyczuwałam dosyć intensywniej. O wiele wcześniej używałam ich mgiełki ,która jak na mgiełke jest dosyć trwała(trwalsza od wielu perfum).Wyciągnęłam raz koszulke po jakiś 2 tygodniach z szafy-jak nie lepiej i czułam ten zapach,a co tu dopiero mówić o perfumach. Osobiście baaaaaardzo polecam,jeżeli nie stać was Panie na markowe zapachy,to może znajdziecie coś w ich ofercie bardzo zbliżonego do tych "luksusowych",nie-tak jak wspomniałam to nie podróbki,więc się nie zniechęcajcie.To po prostu niesamowicie dobre,niszowe perfumy o niebanalnych kompozycjach zapachowych,zbliżonych do tych cholernie drogich,które przeszły już do klasyki.

      Usuń
  13. Dopiero szukając info o tych perfumkach trafiłam na Twojego bloga. Zastanawiałam się czy warto je kupować ale po tym co piszesz widzę, że warto wypróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam fenzi mam parę flakoników, moi znajomi dopytują się co to za perfumy.
    Dostałam w prezencie od córki mon amie, everyday, lilly i gossi red.
    Są niedrogie i myślę, że na każdą kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe są te perfumki,jak koleżanka pisze sa niedrogie i trwałe,mogę je szczerze polecić😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :) Zostaw po sobie jakiś ślad :) Całuję :*